Hej där! Fortsätt läsa för att ta reda på...
- Varför du inte kan spela vidare iOS 11
- Så här kontrollerar du vilken iOS-version du har
- Hur du uppdaterar iOS på din Apple-enhet
Spelet stöder inte längre iOS 11
Det betyder att om din enhet använder iOS 11 kommer du inte att kunna spela några nya nivåer , och du kommer inte att ta emot alla nya funktioner eller händelser .
Tänk också på att utan den senaste versionen av spelet kan vi inte lova att du kommer att få den bästa spelupplevelsen. Vi kan inte garantera att buggar och problem kommer att åtgärdas åt dig eftersom dessa kommer att lösas i nya uppdateringar endast för den senaste versionen av spelet.
Du måste uppdatera versionen av operativsystemet (OS) för att fortsätt få det bästa stödet för ditt spel .
Skapa först ett King-konto
Men innan du gör det — om du inte har ett King-konto, vi rekommenderar att du skapar en . Detta säkerställer att alla dina surt förvärvade framsteg inte går förlorade utan överförs när du uppdaterar ditt operativsystem.
Hur kontrollerar jag vilken iOS-version jag har?
- Gå till din iPad eller iPhones startskärm och tryck sedan på ikonen "inställningar".
- Därifrån väljer du "Allmänt".
- Tryck sedan på "Om". Där ser du all information om din enhet, inklusive OS-versionen. jag
Uppdatera iOS på din Apple-enhet:
- Gå till inställningar > Allmänt > Programuppdatering.
- Tryck på Automatiska uppdateringar och aktivera sedan Ladda ner iOS-uppdateringar.
- Aktivera Installera iOS-uppdateringar. Din enhet uppdateras automatiskt till den senaste versionen av iOS eller iPad OS. Vissa uppdateringar kan behöva installeras manuellt.