Sign Up!

Candy Crush

Per_Almberg
Per_Almberg Posts: 6

Level 1

Hej,igår köpte jag ett paket "Gold Bar Sale Package" för hela 1095 kronor men jag fick bara guldtackorna, inte övriga "tillbehör. Hur ska jag göra?Med vänlig hälsningPer Almbergper.almbergs@post.utfors.se

Answers

• Johnny_Ryall
    Johnny_Ryall Posts: 3,725

Hello.

Please check your King Care inbox (top right on a computer or if you are using a mobile device, tap the the lines in the top right corner to access the menu) as I have sent you a message about this.

Kind regards,

Johnny

• Per_Almberg

Level 1

edited June 2017

Hej, ska jag skicka uppgifterna via den här tråden? Kan bara du se vad jag skriver?

Med vänlig hälsning

Per Almberg

• Johnny_Ryall

Den här tråden är inte privat. Vänligen svara på meddelandet.

Tack

Johnny

• Per_Almberg

Level 1

Hej,jag kan inte svara på ditt meddelande. Hur gör jag det?MVH
  • Johnny_Ryall

Använd textrutan under mitt meddelande.

• Per_Almberg

Level 1

Hej igen,finns ingen textruta under ditt meddelande i det privata meddelandet. Den här tråden är offentligt och då kan jag inte skicka dig mina uppgifter som du efterfrågar i det privata meddelandet.MVHPer Almbergps varför ska det vara så omständigt? Skaffa mejladress så man kan kommunicera via den kanalen ds
  • Per_Almberg

Level 1

Hej,igår köpte jag ett paket "Gold Bar Sale Package" för hela 1095 kronor men jag fick bara guldtackorna, inte övriga "tillbehör. Hur ska jag göra?Med vänlig hälsningPer Almbergper.almbergs@post.utfors.se

Hey! Would you like to give us your opinion?