Sign Up!

Lancer la roue quotidiennement Candy Crush

Benoit_Locatelli
Benoit_Locatelli Posts: 1 Newbie

Tous les jours, je peux lancer une roue donnant des bonnes. Il y a 8 cases dont une cave Jackpot; soit une chance sur 8

depuis un an environ que je lance cette roue (soit environ 365 fois), je ne suis jamais tombé sur le Jackpot... il y en a marre.. quand le logiciel est-il modifié ?!!

Answers

  • Laura_Grosvenor
    Laura_Grosvenor Posts: 1,581 Level 4

    Benoit, King Care is currently only available in English and Spanish. Please go here for more information: Unsupported Language Thanks for writing and have a good day.

  • sandraaa74
    sandraaa74 Posts: 1 Newbie
    J'ai lancé la roulette et elle c'est arrêter sur les trois étoile  sois le jackpot et je n'ai reçue aucunes récompenses est ce normal ???
  • Sukanta_Biswas
    Sukanta_Biswas Posts: 24,932 Crushing Legend
    J'ai lancé la roulette et elle c'est arrêter sur les trois étoile  sois le jackpot et je n'ai reçue aucunes récompenses est ce normal ???
    We warmly welcome you to the Friendly King Community's Candy Crush Saga forum.🤗

    You can only use the English language according to the Community Guidelines. This attempt for someone who can understand each other or explain their problems to others.You can use Google Translate to change the language. For the unsupported language, I'm forced to close the post.
    Of course you can post a second time using the English language.😉
This discussion has been closed.

Hey! Would you like to give us your opinion?