Sign Up!

⚠️ Need help? Check our FAQ:s first HERE
📩 Email notifications Customise your experience in the forum! HERE

Candy crush 3998 - 16 moves

Meli-3
Meli-3 Posts: 29 Level 2
Has anybody managed to pass Candy Crush level 3998 with 16 moves?
I'm not getting even close.

Comments

  • _Elsa_
    _Elsa_ Posts: 36,683 Sweet Legend
    Hi @Meli-3 players are passing that level because they are using their accumulated boosters.  These higher levels require boosters now.
  • ThierryMaiden
    ThierryMaiden Posts: 115 Level 2
    I play this level with all boosters . Je joue ce niveau avec tous les boosters, I have 16 + 3 mooves boosters . Je joue avec 16 + 3 mouvements supplémentaires . Je suis sur ce niveau depuis 5 jours - I am on this level since 5 days, and I can't do it . Et je ne peux pas le faire . on youtube someone play this level with 26 mooves . Sur youtube quelqu'un joue ce niveau avec 26 mouvements.  I think that this level is impossible with only 16 or 16 + 3 mooves . Je pense que ce niveau est impossible avec 16 ou 16 + 3 mouvements . I play with 3 candy colors + 2 candy bombs + 2 candy striped + 3 more mooves, and I Can't do it since 5 days
  • ThierryMaiden
    ThierryMaiden Posts: 115 Level 2
    since I write my previous message , I do one more game, and I lost again but at the end of the game I turned the wheel and I Got 15 more mooves . And now with 15 more mooves, it's easy to win . Depuis mon précédent message j'ai fait une nouvelle partie que j'ai perdue, mais à la fin du jeu j'ai tourné la roue et j'ai obtenu 15 mouvements supplémentaire, et avec 15 mouvements supplémentaires c'est beaucoup plus facile

Hey! Would you like to give us your opinion?