Sign Up!

Waarom blijft CC Saga op mijn Android tablet hangen op level 13085 ?

TanteTina
TanteTina Posts: 16

Level 2

edited December 2022 in Discussions

Hallo allemaal,

Tot een paar weken geleden speelde ik CC Saga altijd op mijn Android (Samsung) tablet zonder problemen. Wel zat ik ook daar al aan het einde van de levels, en moest ik al een aantal weken lang steeds tot woensdag wachten op nieuwe levels.

Nu krijg ik echter al ongeveer 1 maand lang geen nieuwe levels meer op mijn tablet: hij is blijven "hangen" op level 13085, met de melding dat er binnenkort nieuwe levels zullen komen (zonder "Sterren-tournooi"). Dat binnenkort duurt nu wel errug lang.

Op mijn Windows 10 laptop, waar ik ook aan het einde van de levels zit, worden de levels wèl elke woensdag aangevuld. Daar is mijn laatste level nu level 13190 (en dan het Sterren-tournooi).

Op beide apparaten log ik in via dezelfde Facebook-account. Verschil is wel dat ik op mijn tablet, om tòch maar CC te kunnen spelen, het volgende heb gedaan:

- nieuw email-adres aanmaken

- nieuwe FB-account aanmaken

- CC Saga verwijderen

- koude reboot tablet

- CC Saga opnieuw installeren

Daarna is het me op de een of andere manier gelukt om met de nieuwe email- en FB account in te loggen. Vraag me niet hoe :).

Nu blijft CC Saga op mijn tablet dus steken op level 13085. Wat mij op mijn tablet wel is opgevallen, is dat bij mijn CC-profiel de foto staat die bij mijn eerste FB en email-adres horen, maar dat de naam die erbij staat, wel de naam is die bij mijn tweede FB en email-adres horen.

Op mijn laptop kan ik dit niet vergelijken: daar staat wèl de profielfoto van mijn eerste FB en emailadres, maar als naam alleen mijn voornaam, en geen achternaam zoals op mijn tablet. En de achternaam was het enige verschil tussen beide FB/email combinaties. Kunt u het nog volgen ? Ik in ieder geval niet meer.

Op de een of andere manier heb ik het ver* toen ik juist probeerde verder te kunnen spelen, daardoor lijkt het erop alsof mijn tablet nu blijft hangen op het laatste level wat beschikbaar was toen ik het ver* (dit laatste weet ik niet helemaal zeker, het lijkt er alleen wel op).

En dan komt nu eindelijk mijn vraag: herkent iemand dit ? Enig idee wat kan helpen om wèl weer nieuwe levels te krijgen op mijn tablet ?

Greetings,

TT

Answers

• kiara_wael
    kiara_wael Posts: 155,722

Hi and Welcome to the King Community

We only use English in the King Community to ensure that everyone understands and can be understood. 

Therefore, I'm going to close this thread for now. Please feel free to re-post your question in English and one of our members will be happy to help you.

Thanks for your understanding and have a lovely day!

This discussion has been closed.

Hey! Would you like to give us your opinion?