Welcome to the Candy Crush Saga Community
Do you have a question or need help with your game? Ask the Community.
Bonsoir,
Les 2nds versions des jeux sont vraiment trop dures! Le niveau 12841 est impossible à terminer avec 22 déplacements, j'ai dépensé 26 lingots pour 70 déplacements + 1 OVNI et toujours pas fin. Non seulement la 1ère version comportait 30 déplacements mais en plus était beaucoup moins difficile. Tous les niveaux seconde versions sont difficiles mais il y en a qui sont impossible de les passer sans lingots, est-ce devenu le but du jeu???
Il fût un temps où je bénéficiais de la camionnette avec des boosters, elle aussi a disparue!!!
Je me pose la question si ça vaut le coup de continuer, je veux bien mettre un peu d'argent mais là franchement c'est abusé.
I'm on this level as well. No way to pass with 23 moves. King obviously doesn't care. They want us to spend money and buy boosters and gold bars. Those of us that refuse to dish out money are stuck from moving forward. I don't even enjoy this game anymore. Have found other games to play that don't require you to spend money to win a meaningless level!
I'd like to see a video of 12850 completed in 23 moves. Couldn't come close even watching ad (3 extra moves plus flying saucer) and then using 16 gold bars for 35 extra moves. Time to quit after so many years!!! Saw a post that said to delete game and start over...was much more fun. These new levels are horrendous!