Sign Up!

๐ŸŒถ๏ธ๐Ÿฌ Hot & Sweet right now in Candy Crush Saga!

๐ŸŒ๏ธ Where are you playing from? Let us know and claim your Yeti world map badge!

Options
19429439459479481620

Comments

  • ShannonAlaina
    ShannonAlaina Posts: 1 Newbie
    Options
  • stevenleeolson
    stevenleeolson Posts: 1 Newbie
    Options

    I'm over 9000 games and still have my 7000 banner. I've already closed my account and rebooted and it still hasn't given me my new better. How do I get my new banner?

  • eusuespie
    eusuespie Posts: 6 Level 2
    Options

    Rampur Palpa

    Nepal๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต

  • eusuespie
    eusuespie Posts: 6 Level 2
    Options

    Nepal

    ๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ต

  • Baran333
    Baran333 Posts: 3 Newbie
    Options

    You always deceive me, when I reach the end point and it remains a step, you force me to give you diamonds. I wish you would stop deceiving me.

  • zahoor123
    zahoor123 Posts: 5 Level 2
    Options

    I am from Pakistan, the northern areas of Pakistan.

  • pokechats
    pokechats Posts: 2 Newbie
    Options

    ๐Ÿ‡ซ๐Ÿ‡ท๐Ÿ‡ซ๐Ÿ‡ท๐Ÿ‡ซ๐Ÿ‡ท๐Ÿ‡ซ๐Ÿ‡ท๐Ÿ‡ซ๐Ÿ‡ท

  • 8887765533
    8887765533 Posts: 1 Newbie
    Options

    Candy crush is very very nice

  • Megs13
    Megs13 Posts: 3 Newbie
    Options

    I am from South Africa. Enjoy games very much

  • Giucontato
    Giucontato Posts: 68 Level 2
    Options

    Hi nice to meet you. Newber

Hey! Would you like to give us your opinion?