Hej med dig! fortsætmed at læse for at finde ud af...
- Hvorfor du ikke vil være i stand til at spille på iOS 11
- Sådan kontrollerer du hvilken iOS-version du har
- Sådan opdaterer du iOS på din Apple-enhed
Spillet understøtter ikke længere iOS 11
Det betyder, at hvis din enhed bruger iOS 11, vil du ikke være i stand til at spille nogen nye niveauer , og du vil ikke modtage alle nye funktioner eller begivenheder .
Vær også opmærksom på, at uden den nyeste version af spillet kan vi ikke love, at du får den bedste spiloplevelse. Vi kan ikke garantere, at fejl og problemer bliver rettet for dig, da disse kun vil blive løst i nye opdateringer til den seneste version af spillet.
Du skal opdatere din operativsystemversion (OS) for at blive ved med at modtage den bedste support til dit spil .
Men før du gør det — hvis du ikke har en King-konto, vi anbefaler, at du opretter en . Dette vil sikre, at alle dine hårdt tjente fremskridt ikke går tabt, men overføres, når du opdaterer dit operativsystem.
Hvordan kontrollerer jeg, hvilken iOS-version jeg har?
- Gå til din iPad eller iPhones startskærm, og tryk derefter på ikonet "Indstillinger".
- Derfra skal du vælg "Generelt".
- Tryk derefter på "Om". Der vil du se alle oplysninger om din enhed, inklusive OS-versionen. jeg
Opdater iOS på din Apple-enhed:
- Gå til Indstillinger > Generelt > Software opdatering.
- Tryk på Automatiske opdateringer, og slå derefter Download iOS-opdateringer til.
- Slå Installer iOS-opdateringer til. Din enhed vil automatisk opdatere til den nyeste version af iOS eller iPad OS. Nogle opdateringer skal muligvis installeres manuelt.