Sæsonkortet giver dig søde belønninger, når du vinder et niveau i en begrænset periode!
Du kan vælge mellem Gratis Pass og Guld Pass, som giver dig højere belønninger pr. niveau - det er op til dig!
Bemærk venligst: Når du modtager Guld Pass pop-up, vil du se en side med alle de mulige belønninger for den købte version af Passet. Men du vil ikke modtage alt indholdet med det samme – du vil modtage belønningerne, mens du skrider frem.
Hvornår skal jeg hente mine belønninger?
Sørg for at hente din belønning så hurtigt som muligt – når den begrænsede tid er ovre, starter en ny sti, så hent hurtigt!
Hvordan fĂĄr jeg adgang til Guld Pass?
Du kan købe Guld Pass, når du vil!
Når du gør det, vil du også modtage alle de tidligere belønninger for niveauer, du allerede har gennemført. Det betyder, at hvis du køber Guld Pass på niveau 10, får du også alle belønningerne fra niveau 1 til 9.
Hvorfor ser jeg ikke denne funktion i mit spil?
Nogle gange kan det ske, at du kender nogen, der har en begivenhed i deres spil, når den ikke er tilgængelig for dig. Dette er fordi vi ønsker at holde vores begivenheder balancerede, håndterbare og synlige for så mange mennesker som muligt, så alle får mulighed for at prøve nye ting.
Hvis du ikke har en begivenhed denne gang, skal du ikke bekymre dig: chancerne er, at du vil have en anden begivenhed, nĂĄr din ven ikke har!