Sæsonmestring er en ny måde at belønne dig for at fuldføre nogle sæsonevents eller funktioner, med andre ord, saml mestringspoint for at åbne nye søde kister!
Hvordan får jeg mestringspoint?
For at vinde mestringspoint skal du fuldføre sæsonevents eller funktioner, der har en gylden stjerne med en regnbuekant. Ikke alle events i spillet har dette mærke, så hold øje med det:
(Skærmbillede viser eventfanen, hvor både Candy Quests og Fall Tour har sæsonmestringsmærket på dem. Det er en gylden stjerne med en regnbuekant nederst til højre på eventkortet)
Hvad er mestringspoint til? Hvad kan jeg vinde?
Saml mestringspoint for at nå din næste belønningskiste! Der er 3 milepælsbelønningskister:
Bronze, Sølv & Guld Kister tilbyder hver forskellige belønninger.
(Skærmbillede viser en fremdriftslinje med 3 belønningskister: bronze, sølv og guld)
Hvordan kan jeg holde styr på min fremgang?
Du kan holde styr på din sæsonmestrings fremgang under eventfanen, hvor du også skal gå hen for at indsamle dine belønninger efter at have fuldført hver kiste.
Vil du dele dine tanker om den nye sæsonmestring?
Vi vil meget gerne høre dem! Bare gå over til fællesskabet og lad os vide, hvad du synes!
Jeg har ikke denne event i mit spil
Vi forsøger at holde vores events balancerede, håndterbare og synlige for så mange spillere som muligt, så alle får mulighed for at prøve nye ting. Chancen er, at du vil have en anden event i dit spil, når andre spillere ikke har, så vær sikker på, at vi altid vil forsøge at sikre, at du ikke går glip af det sjove!
Hold øje med dine meddelelser, pop-ups og kortknapper for at vide, hvornår du har nyt indhold i dit spil.