The Reward Pass giver dig søde belønninger når du fuldfører quests og samler Soda Caps!
Du kan komme videre i flere quests på samme tid og opdatere uafsluttede quests i ny og næ.
Small, Medium og Big Pass
Du vil være i stand til at vælg, hvilket belønningspas du foretrækker: Lille, Mellem og Stort. Større aflevering er lig med større belønninger, så vælgmed omhu!
gratis og Deluxe Pass
Du skal også beslutte dig for, om du foretrækker Free Pass eller Deluxe Pass, hvilket vil føre til flere belønninger, efterhånden som du udvikler dig i niveauer.
Bemærk venligst: Hvis du køber Deluxe Pass, modtager du ikke alt indholdet med det samme – du vil modtage dets belønninger, mens du fortsætter. Deluxe-passet tilbyder belønninger af højere værdi til en pris, og du får også adgang til belønningerne fra gratispasset!
Hvornår skal jeg gøre krav på mine belønninger?
Sørg for at gøre krav på din belønning så hurtigt som muligt – når den begrænsede tid er forbi, starter et nyt pas, så kræve hurtigt!
Hvordan får jeg adgang til Deluxe Pass?
Du kan købe Deluxe Passet, når du vil!
Når du gør det, vil du også modtage alle de tidligere belønninger for niveauer, du allerede har gennemført. Det betyder, at hvis du køber Deluxe Pass på niveau10, vil du også få alle belønningerne fra niveau1 til 9.
Bemærk venligst, at du ikke får indholdet fra dit køb med det samme – du skal gøre fremskridt for at vinde dine belønninger.
Hvor kan jeg tale med andre om denne funktion?
Du kan deltage i samtalen om denne funktion i vores Candy Crush Soda-fællesskab
Hvorfor kan jeg ikke se denne funktion i mit spil?
Nogle gange er det muligt, at du kender nogen, der har en begivenhed i deres spil, når den ikke er tilgængelig for dig. Dette er fordi vi ønsker at holde vores arrangementer afbalancerede, overskuelige og synlige for så mange mennesker som muligt, så alle kan prøve nye ting.
Hvis du ikke har en begivenhed denne gang, så fortvivl ikke. Chancerne er, at du vil have en anden begivenhed, når din ven ikke har!