Hejs sejlene, tid til at spille! Saml dine venner og udfordr en modstander til et spil Matroser — en ny funktion i Sodavand.
Hvordan fungerer det?
Du vil være kaptajn for dit hold og konkurrere om at sænke din modstanders flåde, før de sænker din!
Når du starter Matroser, skal du vælge 4 venner til at hjælpe dig - hvis du ikke har dem endnu, vil du kunne tilføje flere gennem 'Inviter venner'-knappen, du ser, når du starter en ny kamp. Bemærk, at du ikke kan fortsætte uden mindst 4 venner.
Hver ven vil have et skib på dit bræt, og de vil hjælpe dig med at sænke din modstanders skibe. For at gøre det, har du brug for ammunition.
Hvordan får du ammunition?
Når dine venner passerer niveauer, vil du som deres kaptajn få ammunition... så vælg dit mandskab klogt!
Tip:
Sørg for at vælge venner, der er aktive Sodavand-spillere til at hjælpe dig - du kan ikke ændre dem, før kampen er slut!
Hvad kan jeg vinde?
Du vil vinde en vidunderkugle, når du vinder en runde af Matroser! Sodavandslækkert!
Hvornår vil jeg se det?
Spillere over niveau 31 vil kunne spille Matroser.
Hvorfor er Matroser ikke tilgængelig i mit spil?
Det er lejlighedsvis muligt, at en funktion ikke er tilgængelig i dit spil, mens den er tilgængelig i andre spilleres spil. Bare rolig! Det er ikke defekt — det er bare, at med så mange spillere, er vi nogle gange nødt til at sprede sjovet.
Vi forsøger at holde vores begivenheder og funktioner afbalancerede, håndterbare og synlige for så mange mennesker som muligt, så alle får mulighed for at prøve nye ting. Chancerne er, at du vil have en anden begivenhed eller funktion, når andre spillere ikke har det, så vær sikker på, at vi altid vil forsøge at sikre, at du ikke går glip af sjovet! Hold øje med dit spil for at se, hvornår nye funktioner tilføjes.
Del dine tanker
Har du feedback om Matroser, eller vil du finde flere spillere at spille med? Deltag i vores fællesskab her.