Raketræs er et spændende kapløb til rummet—mere specifikt, til Vidunderkugleplaneten!
Hvordan spiller jeg Raketræs?
Du vil konkurrere mod andre spillere ved at bruge Farvebomber: jo flere du bruger, jo højere vil din raket flyve!
Spil et hvilket som helst niveau på kortet (selv dem du får adgang til gennem den lyserøde magiske dør for enden af kortet!), og begivenheden vil tælle dine Farvebomber—uanset om du vinder niveauet eller ej.
Hvor meget tid har jeg?
Du vil have en begrænset tid til at spille Raketræs - en timer vil lade dig vide hvor meget.
Ligesom andre begivenheder i spillet, vil Raketræs kun dukke op fra tid til anden.
Så snart det dukker op i dit spil, begynd at skabe de Farvebomber for at slå dine medspillere!
Hvad kan jeg vinde?
Belønningerne for at ankomme til Vidunderkugleplaneten er... Vidunderkugler! Det er rigtigt, du vil modtage en Vidunderkugle fuld af belønninger, hvis du vinder kapløbet.
Jeg har ikke set Raketræs i mit spil endnu
Vi forsøger at holde vores begivenheder balancerede, håndterbare og synlige for så mange spillere som muligt, så alle får mulighed for at prøve nye ting. Chancen er, at du vil have en anden begivenhed i dit spil, når andre spillere ikke har, så vær sikker på, at vi altid vil forsøge at sikre, at du ikke går glip af det sjove!
Hold øje med dine meddelelser, pop-ups og kortknapper for at vide, hvornår du har nyt indhold i dit spil.