Hæv sejlene, tid til at lege! Saml dine venner og udfordr en modstander til et spil Shipmates - en ny funktion i Soda.
Hvordan virker det?
Du bliver anfører for dit hold, og du vil konkurrere om at sænke din modstanders flåde, før de sænker din!
Når du starter Shipmates, skal du vælg 4 venner til at hjælpe dig - hvis du ikke har dem endnu, vil du være i stand til at tilføj mere gennem knappen 'Inviter venner', du vil se, når du starter en ny kamp. Bemærk venligst, at du ikke vil være i stand til at fortsætte uden mindst 4 venner.
Hver ven vil have et skib på dit bord, og de vil hjælpe dig med at sænke din modstanders skibe. For at gøre det skal du bruge ammunition.
Hvordan får man ammunition?
Når dine venner passerer niveauer, vil du, som deres kaptajn, få ammunition... så vælgdit mandskab med omtanke!
tip:
Sørg for at vælg venner, der er aktive sodavandsspillere til at hjælpe dig - du vil ikke være i stand til at ændre dem, før kampen er færdig!
Hvad kan jeg vinde?
Du vinder en Wonderball, når du vinder en omgang Shipmates! Sodalicious!
Hvornår vil jeg se den?
Spillere over niveau31 vil kunne spille Shipmates.
Hvorfor er Shipmates ikke tilgængelig i mit spil?
Det er lejlighedsvis muligt, at en funktion ikke er tilgængelig i dit spil, mens den er tilgængelig i andre spilleres spil. Bare rolig! Det er ikke defekt - det er bare det, at med så mange spillere, nogle gange er vi nødt til at sprede det sjove.
Vi forsøger at holde vores begivenheder og funktioner afbalancerede, håndterbare og synlige for så mange mennesker som muligt, så alle kan prøve nyt ting. Chancerne er, at du vil have en anden begivenhed eller feature, når andre spillere ikke har det, så vær sikker på, at vi altid vil forsøge at sikre, at du ikke går glip af det sjove! Hold øje med dit spil for at se, hvornår nye funktioner tilføjes.
Har du feedback på Shipmates, eller ønsker du at finde flere spillere at spille med? Tilmeld dig vores fællesskab her.