Rocket Rush er et spĂŠndende kaplĂžb til rummet â mere specifikt til Wonderball Planet!
đ Hvordan spiller jeg Rocket Rush?
Du vil konkurrere mod andre spillere ved at bruge Color Bombs: Jo mere du bruger, jo hĂžjere flyver din raket!
spil et hvilket som helst niveaupĂ„ kortet (selv dem, du fĂ„r adgang til gennem den lyserĂžde magiske dĂžr i slutningen af ââkortet!) , og begivenheden vil tĂŠlle dine farvebomber â uanset om du vinder niveaueller ej.
đ Hvor meget tid har jeg?
Du har en begrĂŠnset tid til at spille Rocket Rush - en timer vil fortĂŠlle dig, hvor meget.
Ligesom andre begivenheder i spillet, vises Rocket Rush kun fra tid til anden.
SÄ sÄ snart det dukker op i dit spil, skal du begynde at skabe disse farvebomber for at slÄ dine medspillere!
đ Hvad kan jeg vinde?
BelĂžnningen for at ankomme til Wonderball Planet er... Wonderballs! Det er rigtigt, du vil modtage en Wonderball fuld af belĂžnninger, hvis du vinder lĂžbet.
đ Jeg har endnu ikke set Rocket Rush i mit spil
Vi forsÞger at holde vores begivenheder afbalancerede, hÄndterbare og synlige for sÄ mange spillere som muligt, sÄ alle kan prÞve nye ting. Chancerne er, at du vil have en anden begivenhed i dit spil, nÄr andre spillere ikke har det, sÄ vÊr sikker pÄ, at vi altid vil forsÞge at sikre, at du ikke gÄr glip af det sjove!
Hold Þje med dine meddelelser, pop op-vinduer og kortknapper for at vide, hvornÄr du har nyt indhold i dit spil.