Det er nu muligt at logge ind på King-spil ved hjælp af Log ind med Apple. Denne funktion gør det nemt for Apple-brugere at logge ind på deres apps og websteder ved hjælp af deres Apple-id. Det betyder, at du hurtigt kan gemme dine fremskridt og spille på tværs af enheder.
I stedet for at udfylde formularer, bekræfte e-mail-adresser og vælg nye adgangskoder, kan du bruge Log ind med Apple til at oprette en konto og begynde at gemme dine fremskridt med det samme.
Hvordan bruger jeg Log ind med Apple?
Det er nemt at bruge Log ind med Apple på tværs af King-spil.
Her er de trin, du skal følge:
- Naviger til Indstillinger og vælgmuligheden for at Gem dit spil
- Vælg fortsætmed Apple
- Læs oplysningerne her, og tryk på Fortsæt
- Bekræft dine oplysninger, og vælg, om du vil dele eller skjule din e-mail
- Dit spil er nu gemt med Apple
Bemærk venligst, at du kan se dit bruger-id øverst på siden med kontoindstillinger.
Kan jeg bruge Log ind med Apple og derefter synkronisere mine fremskridt fra en anden konto?
Bemærk venligst, at det ikke er muligt at synkronisere eksisterende fremskridt fra en King- eller Facebook-konto, når du bruger Log ind med Apple. Hvis du vælger at bruge Log ind med Apple, vil du oprette en helt ny konto, som du kan få adgang til på tværs af Apple-enheder med iOS 13 og nyere.
Hvor kan jeg lære mere om Log på med Apple?
Du kan lære mere om Log ind med Apple, og hvordan du bruger det på Log ind med Apples supportside .