Nogle privatlivsindstillinger på Facebook kan påvirke synkroniseringen af dit spilforløb, og hvis din venneliste vises i spillet. Hvis du har problemer med nogen af dem, så prøv tipsene nedenfor.
Hvis dine fremskridt ser ud til at gå tabt, kan du prøve at logge ind igen på Facebook
- Sørg for, at du er logget korrekt ind på din Facebook-profil på din telefon. Åbn din Facebook-app og log ind som normalt.
- Åbn spillet på din enhed.
- Klik på "(Min) konto"/ "(Min) profil".
- Klik på den blå knap, der læser "fortsætmed Facebook" for at få adgang til dit gemte spil. Genstart spillet, og dine fremskridt skulle være lige tilbage, hvor du forlod det!
Tjek dine apptilladelser
Når du giver en app adgang til din Facebook-konto, udløber denne adgang efter 90 dage. Appen mister derefter adgangen til din konto, hvilket kan påvirke din fremgang og venneliste.
Du kan kontrollere, hvilke apps der er aktive , udløbne eller er blevet fjernet fra din konto ved at klikke på dette link: https://www.facebook. com/settings?tab=applications
Hvis spillet er angivet som ' udløbet , betyder det, at din venneliste og fremskridt muligvis ikke synkroniseres med spillet.
Klik på ' Forny adgang ' for at genaktivere appens tilladelser.
Du vil måske også tjekke dine aktive apptilladelser ved at klikke på linket 'vis og rediger'. Hvis 'Venneliste' ikke er valgt, vil vores spil ikke kunne se dine venner, og du vil ikke være i stand til at send beskedereller modtage hjælp fra dem.
Husk, at du skal gøre dette hver 90. dag.
Hvis dette ikke virker, har vi andre artikler, der kan hjælpe.
Du skal bare gå til startsiden for Hjælpecenteret og se følgende sektioner:
- Mine spilfremskridt
- King- og Facebook-profiler
- Lives/Beskeder
- Tekniske problemer og forbindelsesproblemer