Je bent niet alleen terwijl je Candy Crush Friends Saga speelt - je krijgt hulp van een cast van je favoriete personages!
Hoe ontgrendel ik karakters?
Om deze behulpzame personages te ontgrendelen, moet je Candy Surprise-boxen vinden. Vind nieuwe stickers in die dozen om je Candy Friends naar een hoger level te tillen en ontdek ook nieuwe. Zodra je genoeg stickers hebt verzameld om een personage te ontgrendelen, staan ze klaar om je te helpen!
Hoe kies ik mijn personage?
Je personage kiezen is eenvoudig. Voordat je aan een level begint, kun je kiezen welk personage je wilt helpen door ze te selecteren in het menu onder de groene knop 'spelen'. Kies zorgvuldig - elk personage heeft een unieke speciale kracht die je kan helpen. Om je de meeste kans op succes te geven, zal het spel een aanbeveling voor je doen.
Hoe gebruik ik de kracht van mijn personage?
Om de unieke kracht van je personage te gebruiken, moet je hun favoriete soorten snoep verzamelen. Kijk hoe hun powerbar vol raakt en zodra je genoeg van hun favoriete snoep hebt verzameld, voegen ze een smakelijke booster toe aan je spelbord. Hoe meer van het gevraagde snoepje je verzamelt, hoe meer boosters je krijgt om het level te halen.
Hoe bekijk ik mijn personages?
in The Scrapbook vinden door op het gevonden boekpictogram te drukken op het startscherm. Hier kun je je verzamelde personages bekijken, meer te weten komen over hun krachten en een leuke biografie lezen om dichter bij je nieuwe vrienden te komen.
een lijst zien met personages die nog moeten worden verzameld. Je ziet ook een voortgangsbalk zodat je je voortgang bij het ontgrendelen van je volgende favoriete personage kunt volgen!