Dachs the Donut Dog - de meest schattige inwoner van Candy Town - is zijn eigen bezorgservice begonnen!
Nu heeft hij de hulp van jou en je vrienden nodig om ervoor te zorgen dat al zijn leveringen op tijd plaatsvinden. Voltooi taken om te bezorgen en je verdient geweldige beloningen!
Hoe werken de bezorgingen van Dachs?
Vanaf level 25 is het gemakkelijk om van dit evenement te genieten:
- Klik eenvoudig op het pictogram op uw gamekaart en u ziet hoeveel tijd u nog heeft om uw leveringen te voltooien.
- Ontmoet je team van vijf met wie je speelt om taken te voltooien!
- Vanaf hier toont Dachs uw takenlijst.
- Nu is het tijd om die taken als team te voltooien om je beloningen te verdienen!
- Nadat je een reeks taken hebt voltooid, krijg je nieuwe totdat het evenement voorbij is.
Hoe vul ik de taakbalk?
Houd er rekening mee dat je, om de taakbalk te vullen, op een nieuw/ongeslagen level moet spelen. Het is ook belangrijk op te merken dat taakselectie handmatig is . Dit betekent dat je een taak moet selecteren om eraan te werken om deze te voltooien!
Hoe zie ik mijn teamgenoten?
Houd er rekening mee dat je je teamgenoten en hun avatar alleen kunt zien als ze een taak hebben geselecteerd.
Wat als anderen het kunnen spelen en ik niet?
Om de evenementen en uitdagingen voor iedereen toegankelijk en beschikbaar te houden, heb jij er soms wel toegang toe en je vrienden misschien niet, of omgekeerd. Dit is zodat iedereen zoveel functies kan spelen als haalbaar is. Houd er rekening mee dat jij het misschien ook hebt, terwijl zij dat niet ook hebben - dus duik erin wanneer je de kans krijgt!