De Sweet Streak is een speciaal evenement waarbij je speciale snoepjes kunt verdienen door levels te voltooien zonder levens te verliezen. Bouw je streak op door drie niveaus en de zoete speciale snoepjes die je krijgt, worden automatisch op het bord toegepast voordat je aan het volgende level begint.
Hoe langer de Sweet Streak, hoe beter de beloningen!
Hoe werkt de Sweet Streak?
Voltooi een level zonder een leven te verliezen om je reeks te verlengen en naar het volgende level te gaan. Er zijn in totaal drie niveaus, maar wees voorzichtig: als je een leven verliest, verlies je je streak en moet je opnieuw beginnen!
Wat krijg ik als ik een Sweet Streak bouw?
Begin je streak en verdien een mix van speciale snoepjes. Deze speciale snoepjes worden automatisch op het bord toegepast wanneer je aan een nieuw level begint.
Hoe langer je Sweet Streak, hoe meer speciale snoepjes je krijgt!
Wanneer is de Sweet Streak-gebeurtenis actief?
Je krijgt in de game een melding wanneer het Sweet Streak-evenement actief is. Blijf op de hoogte en kijk regelmatig om te genieten van de nieuwste in-game uitdagingen en evenementen!
Wat moet ik doen als ik de Sweet Streak-functie niet kan zien?
Om evenementen en uitdagingen voor iedereen toegankelijk en beschikbaar te houden, heb jij er soms toegang toe en je vrienden misschien niet (of omgekeerd). Dit is zodat iedereen zoveel functies kan spelen als haalbaar is. Houd er rekening mee dat er mogelijk evenementen zijn waar anderen dat niet doen, dus duik erin wanneer je de kans krijgt!