De Seizoenspas biedt je zoete beloningen wanneer je een level wint gedurende een beperkte tijd!
Je kunt kiezen tussen de Gratis Pas en de Gouden Pas, die je hogere beloningen per niveau geeft - dat is aan jou!
Let op: Wanneer je de Gouden Pas pop-up ontvangt, zie je een pagina met alle mogelijke beloningen voor de gekochte versie van de Pas. Je ontvangt echter niet meteen alle inhoud - je ontvangt de beloningen terwijl je vordert.
Wanneer moet ik mijn beloningen claimen?
Zorg ervoor dat je je beloning zo snel mogelijk claimt - zodra de beperkte tijd voorbij is, begint er een nieuw pad, dus claim snel!
Hoe krijg ik toegang tot de Gouden Pas?
Je kunt de Gouden Pas kopen wanneer je maar wilt!
Wanneer je dat doet, ontvang je ook alle eerdere beloningen voor levels die je al hebt voltooid. Dat betekent dat als je de Gouden Pas koopt op level 10, je ook alle beloningen van levels 1 tot 9 krijgt.
Waarom zie ik deze functie niet in mijn spel?
Soms is het mogelijk dat je iemand kent die een evenement in hun spel heeft wanneer het niet beschikbaar is voor jou. Dit komt omdat we onze evenementen in balans willen houden, beheersbaar en zichtbaar voor zoveel mogelijk mensen, zodat iedereen nieuwe dingen kan proberen.
Als je deze keer geen evenement hebt, maak je geen zorgen: de kans is groot dat je een ander evenement hebt wanneer je vriend dat niet heeft!