Seizoenmeesterschap is een nieuwe manier om je te belonen voor het voltooien van sommige seizoensevenementen of functies. Met andere woorden, verzamel Meesterschapspunten om nieuwe zoete kisten te openen!
Hoe krijg ik Meesterschapspunten?
Om Meesterschapspunten te winnen, moet je seizoensevenementen of functies voltooien die een Gouden Ster met een Regenboogrand als label hebben. Niet alle evenementen in het spel hebben dit label, dus houd er rekening mee:
(Screenshot toont het evenemententabblad, waar zowel de Candy Quests als de Najaarsronde het Seizoenmeesterschap-badge hebben. Het is een Gouden Ster met een regenboograndbadge aan de rechteronderkant van de evenementkaart)
Waar zijn Meesterschapspunten voor? Wat kan ik winnen?
Verzamel Meesterschapspunten om je volgende beloningskist te bereiken! Er zijn 3 mijlpaalbeloningskisten:
Bronzen, Zilveren & Gouden Kisten bieden elk verschillende beloningen.
(Screenshot toont een voortgangsbalk met 3 beloningskisten: brons, zilver en goud)
Hoe kan ik mijn voortgang bijhouden?
Je kunt je Seizoenmeesterschap-voortgang bijhouden onder het evenemententabblad, waar je ook naartoe moet gaan om je beloningen op te halen na het voltooien van elke kist.
Wil je je mening delen over het nieuwe Seizoenmeesterschap?
We horen het graag! Ga gewoon naar de Community en laat ons weten wat je ervan vindt!
Ik heb dit evenement niet in mijn spel
We proberen onze evenementen in balans te houden, beheersbaar en zichtbaar voor zoveel mogelijk spelers, zodat iedereen nieuwe dingen kan proberen. De kans is groot dat je een ander evenement in je spel hebt wanneer andere spelers dat niet hebben, dus wees gerust, we zullen altijd proberen ervoor te zorgen dat je niets van het plezier mist!
Houd je meldingen, pop-ups en kaartknoppen in de gaten om te weten wanneer je nieuwe inhoud in je spel hebt.