De Reward Pass biedt je mooie beloningen wanneer je missies voltooit en frisdrankdoppen verzamelt!
Je kunt tegelijkertijd vooruitgang boeken in meerdere missies en onvoltooide missies zo nu en dan vernieuwen.
Kleine, middelgrote en grote pas
U kunt kiezen welke Reward Pass u verkiest: Small, Medium en Big Pass. Een grotere pas staat gelijk aan grotere beloningen, dus kies verstandig!
Gratis en Deluxe pas
Je moet ook beslissen of je de voorkeur geeft aan de Free Pass of de Deluxe Pass, die tot meer beloningen zal leiden naarmate je hogerop komt.
Let op: Als u de Deluxe Pass koopt, ontvangt u niet meteen de volledige inhoud ervan; u ontvangt de beloningen ervan naarmate u verder komt. De Deluxe Pass biedt beloningen van hogere waarde tegen een prijs, en je krijgt ook toegang tot de beloningen van de Gratis Pas!
Wanneer moet ik mijn beloningen claimen?
Zorg ervoor dat je je beloning zo snel mogelijk claimt. Zodra de beperkte tijd voorbij is, gaat er een nieuwe pas in, dus claim snel!
Hoe krijg ik toegang tot de Deluxe Pass?
Je kunt de Deluxe Pass kopen wanneer je maar wilt!
Als je dat doet, ontvang je ook alle eerdere beloningen voor niveaus die je al hebt voltooid. Dat betekent dat als je de Deluxe Pass op level 10 koopt, je ook alle beloningen van level 1 tot en met 9 krijgt.
Houd er rekening mee dat u de inhoud van uw aankoop niet meteen ontvangt. U moet vooruitgang boeken om uw beloningen te winnen.
Waar kan ik met anderen over deze functie praten?
U kunt deelnemen aan het gesprek over deze functie in onze Candy Crush Soda-community
Waarom zie ik deze functie niet in mijn spel?
Soms is het mogelijk dat je iemand kent die een evenement in zijn spel heeft terwijl dit niet voor jou beschikbaar is. Dit komt omdat we onze evenementen evenwichtig, beheersbaar en zichtbaar willen houden voor zoveel mogelijk mensen, zodat iedereen nieuwe dingen kan proberen.
Maak je geen zorgen als je deze keer geen evenement hebt. De kans is groot dat jij nog een evenement hebt terwijl je vriend dat niet doet!