Vuurwerkrace is een spannende race naar de ruimteāmeer specifiek, naar Wonderball Planeet!
Ā
Hoe speel ik Vuurwerkrace?
Je zult tegen andere spelers strijden door Kleurenbommen te gebruiken: hoe meer je gebruikt, hoe hoger je raket zal vliegen!
Speel elk level op de kaart (zelfs die je bereikt via de roze magische deur aan het einde van de kaart!), en het evenement zal je Kleurenbommen tellenāongeacht of je het level wint of niet.Ā
Ā
Hoeveel tijd heb ik?Ā
Je hebt beperkte tijd om Vuurwerkrace te spelen - een timer laat je weten hoeveel.Ā
Net als andere evenementen in het spel, zal Vuurwerkrace alleen van tijd tot tijd verschijnen.
Dus zodra het in je spel verschijnt, begin dan met het maken van die Kleurenbommen om je medespelers te verslaan!
Ā
Wat kan ik winnen?
De beloningen voor het bereiken van Wonderball Planeet zijn... toverballen! Dat klopt, je ontvangt een toverbal vol beloningen als je de race wint.
Ā
Ik heb Vuurwerkrace nog niet in mijn spel gezien
We proberen onze evenementen in balans te houden, beheersbaar en zichtbaar voor zoveel mogelijk spelers, zodat iedereen nieuwe dingen kan proberen. De kans is groot dat je een ander evenement in je spel hebt wanneer andere spelers dat niet hebben, dus wees gerust, we zullen altijd proberen ervoor te zorgen dat je niets van het plezier mist!
Houd je meldingen, pop-ups en kaartknoppen in de gaten om te weten wanneer je nieuwe inhoud in je spel hebt.