Hijs de zeilen, tijd om te spelen! Verzamel je vrienden en daag een tegenstander uit voor een spelletje Shipmates – een nieuwe functie in Soda.
Hoe werkt het?
Jij bent de aanvoerder van je team en strijdt om de vloot van je tegenstander tot zinken te brengen voordat zij die van jou tot zinken brengen!
Wanneer u Shipmates start, moet u 4 vrienden kiezen om u te helpen. Als u ze nog niet heeft, kunt u ze toevoegen meer via de knop 'vrienden uitnodigen' die je ziet als je een nieuwe wedstrijd start. Houd er rekening mee dat je niet verder kunt gaan zonder minimaal 4 vrienden.
Elke vriend heeft een schip op je bord en hij of zij zal je helpen de schepen van je tegenstander tot zinken te brengen. Om dit te doen heb je munitie nodig.
Hoe kom je aan munitie?
Terwijl je vrienden de levels halen, krijg jij, als hun kapitein, munitie... dus kies je bemanning verstandig!
tip:
Zorg ervoor dat je vrienden kiest die actieve frisdrankspelers zijn om je te helpen - je kunt ze pas veranderen als de wedstrijd is afgelopen!
Wat kan ik winnen?
Je wint een Wonderball als je een ronde Shipmates wint! Sodalicious!
Wanneer zal ik het zien?
Spelers boven level 31 kunnen Shipmates spelen.
Waarom is Shipmates niet beschikbaar in mijn spel?
Het is af en toe mogelijk dat een functie niet beschikbaar is in jouw game, terwijl deze wel beschikbaar is in de games van andere spelers. Maak je geen zorgen! Het is niet fout. Het is alleen zo dat we met zoveel spelers soms het plezier moeten spreiden.
We proberen onze evenementen en functies evenwichtig, beheersbaar en zichtbaar te houden voor zoveel mogelijk mensen, zodat iedereen nieuwe dingen kan proberen dingen. De kans is groot dat je nog een evenement of functie hebt terwijl andere spelers dat niet doen, dus wees gerust, we zullen altijd proberen ervoor te zorgen dat je het plezier niet mist! Houd je game in de gaten om te zien wanneer er nieuwe functies worden toegevoegd.
Heb je feedback over Shipmates of wil je meer spelers vinden om mee te spelen? Word hier lid van onze community.