Rocket Rush is een spannende race naar de ruimte, meer specifiek naar Wonderball Planet!
π Hoe speel ik Rocket Rush?
Je neemt het op tegen andere spelers door Color Bombs te gebruiken: hoe meer je gebruikt, hoe hoger je raket vliegt!
Speel elk level op de kaart (zelfs de niveaus die je bereikt via de roze magische deur aan het einde van de kaart!) en het evenement telt je kleurbommen, ongeacht of je de level of niet.
π Hoeveel tijd heb ik?
Je hebt een beperkte tijd om Rocket Rush te spelen. Een timer laat je weten hoeveel.
Net als andere evenementen in het spel verschijnt Rocket Rush slechts af en toe.
Dus zodra het in je spel verschijnt, begin dan met het maken van die kleurenbommen om je medespelers te verslaan!
π Wat kan ik winnen?
De beloningen voor aankomst op Wonderball Planet zijn... Wonderballs! Dat klopt, je ontvangt een Wonderball vol beloningen als je de race wint.
π Ik heb Rocket Rush nog niet in mijn spel gezien
We proberen onze evenementen evenwichtig, beheersbaar en zichtbaar te houden voor zoveel mogelijk spelers, zodat iedereen nieuwe dingen kan proberen. De kans is groot dat je nog een evenement in je spel hebt terwijl andere spelers dat niet doen, dus wees gerust, we zullen altijd proberen ervoor te zorgen dat je het plezier niet mist!
Houd je meldingen, pop-ups en kaartknoppen in de gaten om te weten wanneer er nieuwe content in je game zit.