Het is nu mogelijk om in te loggen bij King-spellen met Sign in with Apple. Deze functie maakt het gemakkelijk voor Apple-gebruikers om in te loggen op hun apps en websites met hun Apple ID. Dit betekent dat je snel je voortgang kunt opslaan en op verschillende apparaten kunt spelen.
In plaats van formulieren in te vullen, e-mailadressen te verifiëren en nieuwe wachtwoorden te kiezen, kun je Sign in with Apple gebruiken om een account aan te maken en direct je voortgang op te slaan.
Hoe gebruik ik Sign in with Apple?
Het is eenvoudig om Sign in with Apple te gebruiken in King-spellen.
Hier zijn de stappen die je moet volgen:
- Ga naar Instellingen en selecteer de optie om je spel op te slaan
- Kies Doorgaan met Apple
- Lees de informatie hier door en druk op Doorgaan
- Bevestig je gegevens en kies of je je e-mail wilt delen of verbergen
- Je spel is nu opgeslagen met Apple
Let op dat je je gebruikers-ID bovenaan je accountinstellingenpagina kunt zien.
Kan ik Sign in with Apple gebruiken en vervolgens mijn voortgang van een ander account synchroniseren?
Let op dat het niet mogelijk is om bestaande voortgang van een King- of Facebook-account te synchroniseren wanneer je Sign in with Apple gebruikt. Als je ervoor kiest om Sign in with Apple te gebruiken, maak je een geheel nieuw account aan dat toegankelijk is op Apple-apparaten met iOS 13 en hoger.
Waar kan ik meer leren over Sign in with Apple?
Je kunt meer leren over Sign in with Apple en hoe je het kunt gebruiken op de Sign in with Apple ondersteuningspagina.