Svaret er: ja, det kan du! Følg disse enkle trinnene for å se Facebook-vennene dine når du spiller koblet til King-kontoen din.
FORHÅNDSKRAV: Før du starter, sørg for at du...
- få Facebook- og King-kontoen din synkronisert, og
- er koblet til Facebook.
Når du har forsikret deg om at du har disse to tingene, får du en pop-up!
1. popup-vinduet vil spør om du vil legg til vennene dine på kartet ditt.
2. Trykk Fortsett og Facebook-vennelisten din blir automatisk valgt.
3. Ved å trykke Fortsett igjen, vil systemet flytte Facebook-vennene dine til King-kontoen din. Du kan også oppheve valget av alle venner ved å krysse av for «Opphev alle»-boksen og velge bestemte venner fra listen.
Skjermbilder viser den første popup-vinduet, skjermen der du velger vennene du vil ha på King-kontoen din, og skjermen du ser når du velger dem alle
Deretter vil du motta en pop-up som forteller deg når vennene dine er lagt til – og det er det!
👉 Husk:
- Hvis det er et problem og vennene dine ikke er lagt til King-kontoen din, kan du alltid trykke på prøv igjen-knappen for å be om det på nytt.
- Du vil se en knapp på profilskjermen din hvis du bestemmer deg for å legg til vennene dine senere:
Skjermbilde viser profilskjermen og deretter den blå knappen du kan trykke på for å se popup-vinduet vises når som helst
Jeg mottok ikke popup-vinduet!
Det er mulig du kjenner noen som kan ha funksjonen synlig i spillet deres når den ikke er tilgjengelig for deg. Ikke bekymre deg! Det er ikke feil – det er bare det at vi noen ganger må spre moroa med så mange spillere, så alle får prøve nye ting.
Sjansen er stor for at du vil ha en annen funksjon når vennen din ikke har det, så vær trygg på at vi alltid vil prøve å sørge for at du ikke går glipp av moroa! Se varslingene, popup-vinduene og kartknappene dine for å vite når du er klar!
Jeg har flere spørsmål eller vil dele min mening om dette
I så fall kan du gå til Candy Crush Jelly Community her (kun på engelsk) - dine medspillere er ivrige etter å hjelpe!