Hei! Fortsett å lese for å finne ut...
- Hvorfor du ikke vil kunne spill på iOS 11
– Slik sjekker du hvilken iOS-versjon du har
– Slik oppdaterer du iOS på Apple-enheten din
Spillet støtter ikke lenger iOS 11
Det betyr at hvis enheten din bruker iOS 11, vil du ikke kunne spill noen nye nivåer , og du vil ikke motta eventuelle nye funksjoner eller arrangementer .
Vær også oppmerksom på at uten den nyeste versjonen av spillet kan vi ikke love at du får den beste spillopplevelsen. Vi kan ikke garantere at feil og problemer vil bli fikset for deg siden disse vil bli løst i nye oppdateringer kun for den nyeste versjonen av spillet.
Du må oppdatere operativsystemversjonen (OS) for å fortsett å motta den beste støtten for spillet ditt .
Men før du gjør det — hvis du ikke har en King-konto, vi anbefaler at du oppretter en . Dette vil sikre at all din hardt opptjente fremgang ikke går tapt, men overføres når du oppdaterer operativsystemet.
Hvordan sjekker jeg hvilken iOS-versjon jeg har?
- Gå til startskjermen til iPad eller iPhone, og trykk deretter på «innstillinger»-ikonet.
- Derfra velger du "Generelt".
- Deretter trykker du på «Om». Der vil du se all informasjon om enheten din, inkludert OS-versjonen. jeg
Oppdater iOS på Apple-enheten din:
- Gå til innstillinger > Generelt > Programvare oppdatering.
- Trykk på Automatiske oppdateringer, og slå deretter på Last ned iOS-oppdateringer.
- Slå på Installer iOS-oppdateringer. Enheten din oppdateres automatisk til den nyeste versjonen av iOS eller iPad OS. Noen oppdateringer må kanskje installeres manuelt.