Sesongpasset gir deg søte belønninger når du vinner et nivå i løpet av en begrenset tidsperiode!
Du kan velge mellom Gratispasset og Gullpasset, som gir deg høyere belønninger per nivå - det er opp til deg!
Vennligst merk: Når du mottar Gullpass-pop-upen, vil du se en side med alle de mulige belønningene for den kjøpte versjonen av passet. Du vil imidlertid ikke motta alt innholdet med en gang – du vil motta belønningene mens du gjør fremgang.
Når må jeg hente belønningene mine?
Sørg for å hente belønningen din så snart du kan – når den begrensede tiden er over, vil en ny sti starte, så hent raskt!
Hvordan får jeg tilgang til Gullpasset?
Du kan kjøpe Gullpasset når du vil!
Når du gjør det, vil du også motta alle de tidligere belønningene for nivåer du allerede har fullført. Det betyr at hvis du kjøper Gullpasset på nivå 10, vil du få alle belønningene fra nivå 1 til 9 også.
Hvorfor ser jeg ikke denne funksjonen i spillet mitt?
Noen ganger kan det hende at du kjenner noen som har en hendelse i spillet sitt når den ikke er tilgjengelig for deg. Dette er fordi vi ønsker å holde våre hendelser balanserte, håndterbare og synlige for så mange som mulig, slik at alle får prøve nye ting.
Hvis du ikke har en hendelse denne gangen, ikke bekymre deg: sjansene er store for at du vil ha en annen hendelse når vennen din ikke har det!