Sesongmestring er en ny mÄte Ä belÞnne deg for Ä fullfÞre noen sesonghendelser eller funksjoner, med andre ord, samle mestringspoeng for Ä Äpne nye sÞte kister!
Â
Hvordan fÄr jeg mestringspoeng?
For Ä vinne mestringspoeng, mÄ du fullfÞre sesonghendelser eller funksjoner som har en gyllen stjerne med en regnbuekant. Ikke alle hendelser i spillet har denne taggen, sÄ hold Þye med den:
Â
Â
(Skjermbilde viser hendelsesfanen, hvor bĂ„de Candy Quests og Fall Tour har sesongmestringsmerket pĂ„ seg. Det er en gyllen stjerne med en regnbuekant nederst til hĂžyre pĂ„ hendelseskortet)Â
Â
Hva er mestringspoeng til? Hva kan jeg vinne?
Samle mestringspoeng for Ä nÄ din neste belÞnningskiste! Det er 3 milepÊlbelÞnningskister:
Bronse, SĂžlv & Gullkister tilbyr forskjellige belĂžnninger.
(Skjermbilde viser en fremdriftslinje med 3 belĂžnningskister: bronse, sĂžlv og gull)
Â
Hvordan kan jeg holde oversikt over fremgangen min?
Du kan holde oversikt over din sesongmestringsprogresjon under hendelsesfanen hvor du ogsÄ mÄ gÄ for Ä hente belÞnningene dine etter Ä ha fullfÞrt hver kiste.
Â
Vil du dele dine tanker om den nye sesongmestringen?
Vi vil gjerne hÞre dem! Bare gÄ til fellesskapet  og gi oss beskjed om hva du synes!
Â
Jeg har ikke denne hendelsen i spillet mitt
Vi prÞver Ä holde vÄre hendelser balanserte, hÄndterbare og synlige for sÄ mange spillere som mulig, slik at alle fÄr prÞve nye ting. Sjansen er stor for at du vil ha en annen hendelse i spillet ditt nÄr andre spillere ikke har det, sÄ vÊr trygg pÄ at vi alltid vil prÞve Ä sÞrge for at du ikke gÄr glipp av moroa!
Hold Þye med varslingene dine, pop-ups og kartknapper for Ä vite nÄr du har nytt innhold i spillet ditt.