SÀsongspasset erbjuder dig söta belöningar nÀr du vinner en nivÄ under en begrÀnsad tid!
Du kan vÀlja mellan det fria passet och guldpasset, som ger dig högre belöningar per nivÄ - det Àr upp till dig!
Observera: NĂ€r du fĂ„r popupen för guldpasset, kommer du att se en sida med alla möjliga belöningar för den köpta versionen av passet. Men du kommer inte att fĂ„ allt innehĂ„ll direkt â du kommer att fĂ„ dess belöningar medan du avancerar.
Â
NÀr behöver jag hÀmta mina belöningar?
Se till att hĂ€mta din belöning sĂ„ snart du kan â nĂ€r den begrĂ€nsade tiden Ă€r över, börjar en ny vĂ€g sĂ„ hĂ€mta snabbt!
Â
Hur fÄr jag tillgÄng till guldpasset?
Du kan köpa guldpasset nÀr du vill!
NÀr du gör det, kommer du ocksÄ att fÄ alla tidigare belöningar för nivÄer du redan har klarat. Det betyder att om du köper guldpasset pÄ nivÄ 10, fÄr du alla belöningar frÄn nivÄ 1 till 9 ocksÄ.
Â
Varför ser jag inte den hÀr funktionen i mitt spel?
Ibland kan det hÀnda att du kÀnner nÄgon som har en hÀndelse i sitt spel nÀr den inte Àr tillgÀnglig för dig. Detta beror pÄ att vi vill hÄlla vÄra hÀndelser balanserade, hanterbara och synliga för sÄ mÄnga som möjligt sÄ att alla fÄr prova nya saker.
Om du inte har en hÀndelse den hÀr gÄngen, oroa dig inte: chansen Àr stor att du kommer att ha en annan hÀndelse nÀr din vÀn inte har det!