Reward Pass erbjuder dig söta belöningar nÀr du slutför uppdrag och samlar Soda Caps!
Du kan gÄ vidare i flera uppdrag samtidigt, och uppdatera oavslutade uppdrag dÄ och dÄ.
Small, Medium och Big Pass
Du kommer att kunna vÀlja vilket belöningspass du föredrar: Small, Medium och Big Pass. Större pass Àr lika med större belöningar, sÄ vÀlj klokt!
Gratis och Deluxe Pass
Du mÄste ocksÄ bestÀmma dig för om du föredrar gratispasset eller Deluxepasset, vilket kommer att leda till fler belöningar nÀr du avancerar i nivÄer.
Observera: Om du köper Deluxe Pass kommer du inte att fĂ„ allt innehĂ„ll direkt â du kommer att fĂ„ dess belöningar medan du fortsĂ€tter. Deluxe Pass erbjuder belöningar av högre vĂ€rde till ett pris, och du fĂ„r Ă€ven tillgĂ„ng till belöningarna frĂ„n gratispasset!
NÀr behöver jag poÀng ansprÄk pÄ mina belöningar?
Se till att hĂ€mta din belöning sĂ„ snart du kan â nĂ€r den begrĂ€nsade tiden Ă€r över kommer ett nytt pass att börja, sĂ„ gör ansprĂ„k snabbt!
Hur fÄr jag tillgÄng till Deluxe Pass?
Du kan köpa Deluxe Pass nÀr du vill!
NÀr du gör det kommer du ocksÄ att fÄ alla tidigare belöningar för nivÄer du redan har slutfört. Det betyder att om du köper Deluxe Pass pÄ nivÄ 10 fÄr du alla belöningar frÄn nivÄ 1 till 9 ocksÄ.
Observera att du inte fĂ„r innehĂ„llet frĂ„n ditt köp direkt â du mĂ„ste gĂ„ framĂ„t för att vinna dina belöningar.
Var kan jag prata med andra om den hÀr funktionen?
Du kan gÄ med i konversationen om den hÀr funktionen i vÄr Candy Crush Soda-gemenskap
Varför ser jag inte den hÀr funktionen i mitt spel?
Ibland Àr det möjligt att du kÀnner nÄgon som har en hÀndelse i sitt spel nÀr den inte Àr tillgÀnglig för dig. Detta beror pÄ att vi vill hÄlla vÄra evenemang balanserade, hanterbara och synliga för sÄ mÄnga mÀnniskor som möjligt sÄ att alla fÄr prova nya saker.
Om du inte har nÄgot evenemang den hÀr gÄngen, oroa dig inte. Chansen Àr stor att du kommer att ha en till hÀndelse nÀr din vÀn inte gör det!