Raketrusch Ă€r en spĂ€nnande tĂ€vling till rymdenâmer specifikt, till Wonderball Planet!
Â
Hur spelar jag Raketrusch?
Du kommer att tÀvla mot andra spelare genom att anvÀnda fÀrgbomber: ju fler du anvÀnder, desto högre kommer din raket att flyga!
Spela vilken nivĂ„ som helst pĂ„ kartan (Ă€ven de du nĂ„r genom den rosa magiska dörren i slutet av kartan!), och evenemanget kommer att rĂ€kna dina fĂ€rgbomberâoavsett om du vinner nivĂ„n eller inte.Â
Â
Hur mycket tid har jag?Â
Du kommer att ha begrĂ€nsad tid att spela Raketruschâen timer kommer att visa hur mycket tid du har kvar.Â
Liksom andra evenemang i spelet kommer Raketrusch bara att dyka upp dÄ och dÄ.
SÄ snart det dyker upp i ditt spel, börja skapa de dÀr fÀrgbomberna för att slÄ dina medspelare!
Â
Vad kan jag vinna?
Belöningarna för att nÄ Wonderball Planet Àr... mirakelkulor! Det stÀmmer, du kommer att fÄ en mirakelkula full av belöningar om du vinner tÀvlingen.
Â
Jag har inte sett Raketrusch i mitt spel Àn
Vi försöker hÄlla vÄra evenemang balanserade, hanterbara och synliga för sÄ mÄnga spelare som möjligt, sÄ att alla fÄr prova nya saker. Chansen Àr stor att du har ett annat evenemang i ditt spel nÀr andra spelare inte har det, sÄ var sÀker pÄ att vi alltid försöker se till att du inte missar det roliga!
HÄll utkik efter dina notifikationer, pop-ups och kartknappar för att veta nÀr du har nytt innehÄll i ditt spel.