Rocket Rush Ă€r ett spĂ€nnande lopp till rymden â nĂ€rmare bestĂ€mt till Wonderball Planet!
đ Hur spelar jag Rocket Rush?
Du kommer att tÀvla mot andra spelare genom att anvÀnda Color Bombs: ju mer du anvÀnder, desto högre flyger din raket!
spela vilken nivĂ„ som helst pĂ„ kartan (Ă€ven de du kommer Ă„t genom den rosa magiska dörren i slutet av kartan!) , sĂ„ kommer evenemanget att rĂ€kna dina fĂ€rgbomber â oavsett om du vinner nivĂ„ eller inte.
đ Hur mycket tid har jag pĂ„ mig?
Du har en begrĂ€nsad tid pĂ„ dig att spela Rocket Rush â en timer lĂ„ter dig veta hur mycket.
Precis som andra hÀndelser i spelet kommer Rocket Rush endast att dyka upp dÄ och dÄ.
SÄ fort det dyker upp i ditt spel, börja skapa dessa fÀrgbomber för att slÄ dina medspelare!
đ Vad kan jag vinna?
Belöningarna för att komma till Wonderball Planet Àr... Wonderballs! Det stÀmmer, du kommer att fÄ en Wonderball fullt av belöningar om du vinner loppet.
đ Jag har inte sett Rocket Rush i mitt spel Ă€n
Vi försöker hÄlla vÄra evenemang balanserade, hanterbara och synliga för sÄ mÄnga spelare som möjligt, sÄ att alla fÄr prova nya saker. Chansen Àr stor att du kommer att ha en annan hÀndelse i ditt spel nÀr andra spelare inte gör det, sÄ var sÀker pÄ att vi alltid kommer att försöka se till att du inte missar det roliga!
HÄll ett öga pÄ dina meddelanden, popup-fönster och kartknappar för att veta nÀr du har nytt innehÄll i ditt spel.