Först och främst, välkommen till kungariket!
Vi är verkligen glada att du har valt vårt spel och att du vill vara med oss för lite söt underhållning och överraskningar.
Som ny spelare vill vi dela med oss av det bästa tipset för att göra din resa genom spelet riktigt smidig. Detta enkla och lätta råd är... spara ditt spel!
Ett enkelt men kritiskt steg för att njuta av en avslappnad, stressfri spelupplevelse. Trots allt, din framgång är allt för dig - men också för oss! Vi vill inte att du ska förlora ett ögonblick av dina ansträngningar i spelet.
När du börjar, sparas den spelprogress du gör endast i minnet på din enhet, vilket kan gå förlorat om det inte säkerhetskopieras. Därför rekommenderar vi att du sparar ditt spel genom att koppla det till ett Facebook-konto eller genom att skapa ett King-konto.
På så sätt kommer din hårt förvärvade framgång att sparas så att du kan njuta av att spela våra spel på olika enheter!
Jag har förlorat min framgång, vad kan jag göra?
Om du av någon anledning är här för att du inte kan återställa din framgång eftersom du inte skapade en profil när du först började, oroa dig inte!
Skapa ditt King-konto nu, eller anslut till ditt Facebook-konto. Kontakta oss sedan genom att gå till:
'Hjälpcenter' > 'Mitt spelprogress > 'Jag kan inte hitta min framgång i spelet - Hur man återställer dina nivåer' > Kontakta oss (längst ner i artikeln)
Slutligen behöver vi veta vilken nivå du nådde och förutsatt att vi kan hitta dig med dina nyligen sparade profildetaljer, kan vi återställa din framgång snabbt!
Precis så, vi kommer att se till att du är tillbaka på rätt spår och redo för fler Kingcredible äventyr och roligheter.