Först av allt, välkommen till kungariket!
Vi är verkligen glada över att du har valt vårt spel och att du vill följa med oss för lite roliga och överraskningar.
Som ny spelare vill vi dela med oss av det bästa tipset för att poäng din resa genom spelet till en riktig bris. Detta enkla och lätta råd är... spara ditt spel!
Ett enkelt men kritiskt steg för att njuta av en avkopplande, stressfri spelupplevelse. När allt kommer omkring är dina framsteg allt för dig – men för oss också! Vi vill inte att du ska förlora ett ögonblick av dina ansträngningar i spelet.
När du börjar sparas spelframstegen du gör bara i minnet på din enhet, som kan gå förlorad om den inte säkerhetskopieras. Det är därför vi rekommenderar att du sparar ditt spel genom att anslut det till ett Facebook-konto eller genom att skapa en King-konto .
På så sätt kommer dina surt förvärvade framsteg att sparas så att du kan njuta av att spela våra spel på olika enheter!
Jag tappade mina framsteg, vad kan jag poäng?
Om du av någon anledning är här för att du inte kan återställa dina framsteg eftersom du inte skapade en profil när du först började, oroa dig inte!
Skapa ditt King-konto nu eller anslut till ditt Facebook-konto. Ta sedan kontakt med oss genom att gå in på:
'Hjälpcenter' > 'Mina spelframsteg > "Jag kan inte hitta mina framsteg i spelet - Hur du hämtar dina nivåer" > Kontakta oss (längst ner i artikeln)
Slutligen måste vi känna till nivånumret du nådde och förutsatt att vi kan hitta dig med dina nyligen sparade profiluppgifter kan vi återställa dina framsteg pronto!
Precis så ser vi till att du är tillbaka på rätt spår och på kurs för fler Kingcredible-äventyr och kul.