The Community in more languages
Now the forum welcomes more languages.
You'll see a green translate button in comments and discussions to turn them into English
As vidas no meu jogo sumiram e meus amigos são ativos, entram todos os dias no jogo, Aliás eles sumiram
Ho bisogno amici. C'è nessuno che vuole aiurarmi. Non riesco andare avanti!!!!!Aiutatemi
Amici di jelly facciamo amicizia, inviatemi vite.altrimenti non posso giocare!!!!
Add me
Jelly is really messed up. I had friends and were receiving free play from them but not no more.
Debra e altri aggiungetevi a me … gioco candy jelly. Datemi risposta
*Edited by CM:⛔️ That’s too much personal information. For your own safety and protection, do not share your email address - Our House Rules
Bom dia. Gente continuo sem poder receber e enviar vidas e todos os meus amigos sumiram!!! Como continuar a jogar desse jeito??
I don't have Facebook. Sooo.. epic fail
Bonjour moi aussi je recherche des amis(es) qui donnent des vies tous les jours mais je ne sais pas comment vous rajouter donc moi aussi je vous demande de me rajouter merci🙂
Hi, I am sorry but you cannot add friends unless you are playing thru Facebook. King randomly loads players to everyones game. 🤗