Først og fremmest, velkommen til kongeriget!
Vi er virkelig glade for, at du har valgt vores spil, og at du vil være med til noget sødt sjov og overraskelser.
Som ny spiller vil vi gerne dele det bedste tip for at gøre din rejse gennem spillet til en leg. Dette enkle og lette råd er... gem dit spil!
Et simpelt men kritisk skridt for at nyde en afslappende, stressfri spiloplevelse. Trods alt er din fremgang alt for dig - men også for os! Vi ønsker ikke, at du mister et øjeblik af dine anstrengelser i spillet.
Når du begynder, gemmes den spilfremgang, du gør, kun i hukommelsen på din enhed, som kan gå tabt, hvis den ikke er sikkerhedskopieret. Derfor anbefaler vi, at du gemmer dit spil ved at forbinde det til en Facebook-konto eller ved at oprette en King-konto.
På denne måde vil din hårdt tjente fremgang blive gemt, så du kan nyde at spille vores spil på forskellige enheder!
Jeg har mistet min fremgang, hvad kan jeg gøre?
Hvis du af en eller anden grund er her, fordi du ikke kan gendanne din fremgang, da du ikke oprettede en profil, da du først startede, skal du ikke bekymre dig!
Opret din King-konto nu, eller forbind til din Facebook-konto. Derefter skal du kontakte os ved at gå ind på:
'Hjælpecenter' > 'Min spilfremgang > 'Jeg kan ikke finde min fremgang i spillet - Sådan gendanner du dine niveauer' > Kontakt os (nederst i artiklen)
Til sidst skal vi vide hvilket niveau du nåede, og forudsat at vi kan finde dig ved hjælp af dine nyligt gemte profildetaljer, kan vi gendanne din fremgang hurtigt!
Sådan sørger vi for, at du er tilbage på sporet og klar til flere Kingcredible eventyr og sjov.