Først og fremmest velkommen til Kongeriget!
Vi er virkelig glade for, at du har valgt vores spil, og at du vil være med til nogle søde sjove og overraskelser.
Som ny gamer vil vi gerne dele det bedste tip til at gøre din rejse gennem spillet til en rigtig leg. Dette enkle og nemme råd er... gem dit spil!
Et enkelt, men kritisk skridt til at nyde en afslappende, stressfri spiloplevelse. Dine fremskridt er trods alt alt for dig - men også for os! Vi ønsker ikke, at du skal miste et øjeblik af din indsats i spillet.
Når du begynder, gemmes de fremskridt i spillet, du laver, kun i hukommelsen på din enhed, som kan gå tabt, hvis den ikke er sikkerhedskopieret. Det er derfor, vi anbefaler, at du gemmer dit spil ved at forbinde det til en Facebook-konto eller ved at oprette en King-konto .
På denne måde vil dine hårdt tjente fremskridt blive gemt, så du kan nyde at spille vores spil på forskellige enheder!
Jeg mistede mine fremskridt, hvad kan jeg gøre?
Hvis du af en eller anden grund er her, fordi du ikke kan gendanne dine fremskridt, da du ikke oprettede en profil, da du først startede, så fortvivl ikke!
Opret din King-konto nu, eller opret forbindelse til din Facebook-konto. Så kontakt os ved at gå ind på:
'Hjælp' > 'Min spilfremgang > 'Jeg kan ikke finde mine fremskridt i spillet - Sådan henter du dine niveauer' > Kontakt os (nederst i artiklen)
Til sidst skal vi kende det niveaunummer, du nåede og forudsat at vi kan finde dig ved hjælp af dine nyligt gemte profiloplysninger, kan vi gendanne dine fremskridt pronto!
Lige sådan sørger vi for, at du er tilbagepå sporet og på kurs for flere Kingcredible-eventyr og sjov.