Het antwoord is: ja, dat kan! Volg deze eenvoudige stappen om je Facebook-vrienden te zien wanneer je verbonden bent met je King-account.
VOORWAARDEN: Voordat je begint, zorg ervoor dat je...
- je Facebook- en King-account gesynchroniseerd hebt, en
- verbonden bent met Facebook.
Zodra je zeker weet dat je deze twee dingen hebt, krijg je een pop-up!
Wanneer je de pop-up ontvangt
1. De pop-up zal vragen of je je vrienden aan je kaart wilt toevoegen.
2. Druk op Doorgaan en je Facebook-vriendenlijst wordt automatisch geselecteerd.
3. Door nogmaals op Doorgaan te drukken, worden je Facebook-vrienden naar je King-account verplaatst. Je kunt ook alle vrienden deselecteren door het vakje "Alles deselecteren" aan te vinken en specifieke vrienden uit de lijst te kiezen.
Screenshots tonen de eerste pop-up, het scherm waar je de vrienden kiest die je op je King-account wilt hebben, en het scherm dat je ziet wanneer je ze allemaal selecteert
Dan krijg je een pop-up die je vertelt wanneer je vrienden zijn toegevoegd—en dat is het!
Onthoud:
- Als er een probleem is en je vrienden niet aan je King-account zijn toegevoegd, kun je altijd op de Opnieuw proberen-knop tikken om het opnieuw aan te vragen.
- Je ziet een knop op je Profielscherm als je besluit je vrienden later toe te voegen:
Screenshot toont het Profielscherm en vervolgens de blauwe knop waarop je kunt tikken om de pop-up op elk moment te laten verschijnen
Ik heb de pop-up niet ontvangen!
Het is mogelijk dat je iemand kent die de functie in hun spel zichtbaar heeft wanneer deze niet voor jou beschikbaar is. Maak je geen zorgen! Het is niet defect — het is gewoon dat we soms het plezier moeten verspreiden met zoveel spelers, zodat iedereen nieuwe dingen kan proberen.
De kans is groot dat je een andere functie hebt wanneer je vriend dat niet heeft, dus wees gerust, we zullen altijd proberen ervoor te zorgen dat je niets van het plezier mist! Houd je meldingen, pop-ups en kaartknoppen in de gaten om te weten wanneer je klaar bent om te gaan!
Ik heb meer vragen of wil mijn mening hierover delen
Bezoek in dat geval onze Candy Crush Jelly Community hier - je medespelers staan te popelen om te helpen!