Het antwoord is: ja, dat kan! Volg deze eenvoudige stappen om uw Facebook-vrienden te zien wanneer u verbonden met uw King-account speelt.
VOORWAARDEN: Zorg ervoor dat je voordat je begint...
- laat uw Facebook- en King-account synchroniseren, en
- zijn verbonden met Facebook.
Zodra je zeker weet dat je deze twee dingen hebt, krijg je een pop-up!
1. De pop-up vraagt of je je vrienden aan je kaart wilt toevoegen.
2. Druk op Doorgaan en je Facebook-vriendenlijst wordt automatisch geselecteerd.
3. Door nogmaals op Doorgaan te drukken, verplaatst het systeem uw Facebook-vrienden naar uw King-account. Je kunt ook alle vrienden deselecteren door het vakje 'Alles deselecteren' aan te vinken en specifieke vrienden uit de lijst te kiezen.
Schermafbeeldingen tonen de eerste pop-up, het scherm waarop u de vrienden kiest die u in uw King-account wilt hebben, en het scherm dat u ziet wanneer u ze allemaal selecteert
Vervolgens ontvang je een pop-up die je vertelt zodra je vrienden zijn toegevoegd - en dat is alles!
👉 Onthoud:
- Als er een probleem is en uw vrienden niet aan uw King-account zijn toegevoegd, kunt u altijd op de knop opnieuw proberen tikken om het opnieuw aan te vragen.
- U ziet een knop op uw profielscherm als u besluit dat u later uw vrienden wilt toevoegen:
Screenshot toont het profielscherm en vervolgens de blauwe knop waarop je kunt tikken om de pop-up op elk gewenst moment te zien verschijnen
Ik heb de pop-up niet ontvangen!
Het is mogelijk dat je iemand kent bij wie de functie zichtbaar is in zijn of haar game, terwijl deze niet voor jou beschikbaar is. Geen zorgen! Het is niet fout. Het is alleen zo dat we het plezier soms over zoveel spelers moeten verdelen, zodat iedereen nieuwe dingen kan proberen.
De kans is groot dat jij een andere functie hebt terwijl je vriend dat niet heeft, dus wees gerust, we zullen altijd proberen ervoor te zorgen dat je het plezier niet mist! Bekijk uw meldingen, pop-ups en kaartknoppen om te weten wanneer u klaar bent om te gaan!
Ik heb meer vragen of wil graag mijn mening hierover delen
Bezoek in dat geval onze Candy Crush Jelly Community hier (alleen in het Engels) - je medespelers willen je graag helpen!