Adventure Path is de naam van een nieuw spannend evenement in je spel — alleen voor de brutaalste en meest avontuurlijke spelers!
Adventure Path splitst de kaart op in twee boeiende tracks, zodat je voor een keuze staat: welke track ga je volgen?
Welke verschillen vind ik in de tracks?
Beide tracks bevatten een reeks spannende niveaus, zorgvuldig voor jou samengesteld.
Hoewel het hoofdpad de hoofdkaart blijft met de verwachte rangtelwoorden van de niveaus, brengt het avonturenpad je naar een nieuwe reeks niveaus met unieke inhoud en ervaringen op een afzonderlijk nummeringssysteem.
Het beste deel? Welk parcours je ook kiest, nadat het evenement is afgelopen, gaat je reis naadloos verder op de hoofdkaart.
Verlies ik de gewonnen niveaus als ik het avonturenpad niet kan voltooien voordat het verdwijnt?
Nee, dat doe je niet! Ze worden op je kaart geteld, dus als je 3 niveaus haalt, ga je 3 niveaus vooruit op de kaart.
Dus waag een sprong in het diepe en volg het pad dat jou roept!
Onthoud: het avonturenpad is een tijdelijk evenement, dus verzamel je verstand en bereid je voor op een avontuur!
En als u uw mening hierover wilt delen, ga dan naar onze Community (alleen in het Engels) en laat een reactie achter !