Het is nu mogelijk om in te loggen bij King-games met Log in met Apple. Deze functie maakt het voor Apple-gebruikers gemakkelijk om met hun Apple ID in te loggen bij hun apps en websites. Dit betekent dat je snel je voortgang kunt opslaan en op verschillende apparaten kunt spelen.
In plaats van formulieren in te vullen, e-mailadressen te verifiëren en nieuwe wachtwoorden te kiezen, kun je 'Log in met Apple' gebruiken om een account aan te maken en meteen je voortgang op te slaan.
Hoe gebruik ik Aanmelden met Apple?
Het is gemakkelijk om in te loggen met Apple in alle King-games.
Dit zijn de stappen die u moet volgen:
- Navigeer naar Instellingen en selecteer de optie om Sla je spel op
- Kies Doorgaan met Apple
- Lees hier de informatie door en druk op Doorgaan
- Bevestig uw gegevens en selecteer of u uw e-mail wilt delen of verbergen
- Je game is nu opgeslagen bij Apple
Houd er rekening mee dat u uw gebruikers-ID bovenaan de pagina Accountinstellingen kunt zien.
Kan ik Aanmelden met Apple gebruiken en vervolgens mijn voortgang synchroniseren vanaf een ander account?
Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om bestaande voortgang van een King- of Facebook-account te synchroniseren wanneer u Log in met Apple gebruikt. Als u ervoor kiest om 'Log in met Apple' te gebruiken, maakt u een geheel nieuw account dat toegankelijk is op alle Apple-apparaten met iOS 13 en hoger.
Waar vind ik meer informatie over Aanmelden met Apple?
Meer informatie over Aanmelden met Apple en hoe u dit kunt gebruiken vindt u op de Log in met de ondersteuningspagina van Apple .