Een nieuwe telefoon of tablet krijgen is altijd spannend! Maar voordat je het normaal kunt gebruiken, moet je alles instellen.
Maak je geen zorgen; we helpen je om je spelvoortgang over te zetten! Volg deze stappen om je spel succesvol op je nieuwe apparaat in te stellen.
"Ik heb al een King-account/Ik ben al verbonden met Facebook"
Heb je je spel al verbonden met een King-account of met Facebook? Zo ja, installeer dan gewoon het spel op je nieuwe apparaat en log in op je account - dat is alles! Al je spelvoortgang en Goudstaven verschijnen automatisch op je nieuwe apparaat.
"Ik heb mijn spel nog nooit aan een account of aan Facebook gekoppeld"
In dat geval moet je ervoor zorgen dat je eerst een paar eenvoudige stappen doorloopt voordat je naar je nieuwe apparaat gaat:
1.- Open je spel op je oude apparaat.
2.- Back-up je voortgang en verbind met Facebook of een King-account. Zo doe je dat:
Optie A.- Maak een King-account aan:
- Open je spel op het oude apparaat en kies de optie 'Aanmelden met e-mail'.
- Kies nu een avatar en bijnaam.
- Vul vervolgens (en sla dit deel niet over!) je e-mailadres in, kies een wachtwoord, en dat is het – je hebt nu een King-account.
Optie B.- Verbind het spel met je Facebook-account:
- Open het spel op je oude apparaat.
- Klik op de blauwe Facebook Connect-knop.
- Zorg ervoor dat je Facebook actief is op je apparaat en dat je de juiste profiel koppelt (het is de moeite waard om te onthouden als je je apparaat deelt met een andere Facebook-gebruiker)
3.- Installeer het spel op je nieuwe apparaat.
4.- Open het spel op je nieuwe apparaat en kies 'Heb je al een King-account/inloggen met e-mail' met het e-mailadres en wachtwoord dat je zojuist hebt opgeslagen (als je Optie A hebt gekozen), of klik op de blauwe Facebook Connect-knop (voor Optie
Nu ben je klaar om te gaan! Al je spelvoortgang en Goudstaven zouden naar je gloednieuwe apparaat moeten worden overgezet!
Verbinding maken met Facebook of Kingdom stelt je in staat om je voortgang te synchroniseren met onze spelservers. Daarom worden je voortgang en Goudstaven gemakkelijk overgedragen tussen al je apparaten.
Als om de een of andere reden de voortgang en Goudstaven niet worden overgedragen, selecteer dan Contacteer ons onderaan deze pagina, en we helpen je om ze terug te krijgen.
Boosters en Levens
Boosters, Extra Levens, en Extra Bewegingen worden niet op onze servers opgeslagen; ze worden lokaal opgeslagen op het apparaat waarop je ze hebt ontvangen. Dit betekent dat, in tegenstelling tot Goudstaven en je niveauvoortgang, ze niet naar je nieuwe apparaat worden overgedragen.
Het goede nieuws is dat als je nog steeds toegang hebt tot het oude apparaat, alles daar nog steeds zal zijn! Waarom ga je niet terug en gebruik je die Boosters om door een paar niveaus te komen voordat je naar je nieuwe apparaat overschakelt?
We raden nooit aan om te veel gratis Boosters op je apparaat op te slaan; niet alleen is er een kans dat ze verloren gaan, maar ze kunnen ook de gameplay beïnvloeden.
We bieden elke dag verschillende manieren om gratis Boosters te krijgen, dus er is geen noodzaak om ze op te slaan. Gebruik ze om die lastige niveaus te passeren!