Allereerst, welkom in het koninkrijk!
We zijn erg blij dat je voor ons spel hebt gekozen en dat je met ons mee wilt doen voor wat zoete pret en verrassingen.
Als nieuwe speler willen we je de beste tip geven om je reis door het spel een fluitje van een cent te maken. Dit eenvoudige en gemakkelijke advies is... sla je spel op!
Een simpele maar cruciale stap om te genieten van een ontspannen, stressvrije spelervaring. Immers, je voortgang is alles voor jou - maar ook voor ons! We willen niet dat je een moment van je inspanningen in het spel verliest.
Wanneer je begint, wordt de voortgang die je maakt alleen opgeslagen in het geheugen van je apparaat, wat verloren kan gaan als het niet wordt geback-upt. Daarom raden we aan je spel op te slaan door het te verbinden met een Facebook-account of door een King-account aan te maken.
Op deze manier wordt je zuurverdiende voortgang opgeslagen zodat je onze spellen op verschillende apparaten kunt spelen!
Ik ben mijn voortgang kwijt, wat kan ik doen?
Als je hier bent omdat je om welke reden dan ook je voortgang niet kunt herstellen omdat je geen profiel hebt aangemaakt toen je begon, maak je geen zorgen!
Maak nu je King-account aan of verbind met je Facebook-account. Neem dan contact met ons op door naar:
'Helpcentrum' > 'Mijn spelvoortgang > 'Ik kan mijn voortgang in het spel niet vinden - Hoe je je niveaus kunt terughalen' > Contacteer ons (onderaan het artikel)
Ten slotte hebben we het niveau nummer dat je hebt bereikt nodig en als we je kunnen vinden met je nieuw opgeslagen profielgegevens, kunnen we je voortgang snel herstellen!
Zo zorgen we ervoor dat je weer op koers bent voor meer Kingcredible avonturen en plezier.