Allereerst, welkom in het Kingdom!
We zijn erg blij dat je voor ons spel hebt gekozen en dat je met ons mee wilt doen aan wat leuks en verrassingen.
Als nieuwe gamer willen we de beste tip delen om je reis door het spel een fluitje van een cent te maken. Dit simpele en gemakkelijke advies is... sla je spel op!
Een simpele maar cruciale stap om te genieten van een ontspannende, stressvrije game-ervaring. Uw voortgang is tenslotte alles voor u - maar ook voor ons! We willen niet dat u een moment van uw inspanningen in de game verliest.
Wanneer je begint, wordt de voortgang van je spel alleen opgeslagen in het geheugen van je apparaat, wat verloren kan gaan als je er geen back-up van maakt. Daarom raden we je aan om je spel op te slaan door het te verbinden met een Facebook-account of door een King-account aan te maken.
Op deze manier wordt je met moeite verworven voortgang opgeslagen, zodat je onze spellen op verschillende apparaten kunt spelen!
Ik ben mijn voortgang kwijt, wat kan ik doen?
Als je om welke reden dan ook hier bent omdat je je voortgang niet kunt herstellen omdat je geen profiel hebt aangemaakt toen je begon, maak je dan geen zorgen!
Maak nu uw King-account aan, of maak verbinding met uw Facebook-account. Neem dan contact met ons op door naar:
te gaan.
'Help Center' > 'Mijn spelvoortgang > 'Ik kan mijn voortgang in het spel niet vinden - Hoe kan ik mijn levels ophalen' > Neem contact met ons op (onderaan het artikel)
Tot slot moeten we weten welk levelnummer je hebt bereikt en als we je kunnen vinden met behulp van de gegevens in je zojuist opgeslagen profiel, kunnen we je voortgang snel herstellen!
Zodra dat weten we zeker, bent u weer op het goede spoor voor meer Kingcredible-avonturen en plezier.