Sommige privacy-instellingen op Facebook kunnen van invloed zijn op de synchronisatie van je spelvoortgang en of je vriendenlijst in het spel verschijnt. Als je problemen hebt met een van beide, probeer dan de onderstaande tips.
Als uw voortgang verloren lijkt te gaan, probeer dan opnieuw in te loggen op Facebook
- Zorg ervoor dat je correct bent aangemeld bij je Facebook-profiel op je telefoon. Open je Facebook-app en log in zoals normaal.
- Open het spel op je apparaat.
- Klik op "(Mijn) account"/ "(Mijn) profiel".
- Klik op de blauwe knop met de tekst "Doorgaan met Facebook" om toegang te krijgen tot je opgeslagen spel. Start het spel opnieuw en je voortgang zou weer moeten zijn waar je was gebleven!
Controleer uw app-machtigingen
Wanneer u een app toegang geeft tot uw Facebook-account, verloopt die toegang na 90 dagen. De app verliest dan de toegang tot uw account, wat gevolgen kan hebben voor uw voortgang en vriendenlijst.
U kunt controleren welke apps actief zijn, verlopen of verwijderd zijn uit uw account door op deze link te klikken: https://www.facebook.com/settings?tab=applications
Als het spel als ' verlopen wordt vermeld, betekent dit dat je vriendenlijst en voortgang mogelijk niet met het spel worden gesynchroniseerd.
Klik op ' Toegang vernieuwen ' om de machtigingen van de app opnieuw te activeren.
U kunt ook uw actieve app-machtigingen controleren door op de link 'bekijken en bewerken' te klikken. Als 'Vriendenlijst' niet is geselecteerd, kunnen onze games uw vrienden niet bekijken en kunt u geen berichten sturen of hulp van hen ontvangen.
Vergeet niet dat u dit elke 90 dagen moet doen.
Als dit niet werkt, hebben we andere artikelen die wellicht kunnen helpen.
Ga gewoon naar de startpagina van het Help Center en bekijk de volgende secties:
- Mijn spelvoortgang
- King en Facebook-profielen
- levens/berichten
- Technische en verbindingsproblemen