Å få en ny telefon eller nettbrett er alltid spennende! Men før du kan begynne å bruke den normalt, må du sette opp alt.
Ikke bekymre deg; vi vil hjelpe deg med å overføre spillfremgangen din! Du kan følge disse trinnene for å sette opp spillet ditt på den nye enheten din med suksess.
"Jeg har allerede en King-konto/Jeg er allerede koblet til Facebook"
Har du allerede koblet spillet ditt til en King-konto eller til Facebook? I så fall, bare installer spillet på den nye enheten din og logg inn på kontoen din - det er det! All din spillfremgang og Gullbarrer vil vises på den nye enheten din automatisk.
"Jeg har aldri koblet spillet mitt til noen konto eller til Facebook"
I så fall må du sørge for å gå gjennom noen få enkle trinn først før du flytter til den nye enheten din:
1.- Gå inn i spillet ditt på den gamle enheten.
2.- Sikkerhetskopier fremgangen din og koble til Facebook eller en King-konto. Slik gjør du dette:
Alternativ A.- Opprett en King-konto:
- Åpne spillet ditt på den gamle enheten og velg alternativet 'Registrer deg med e-post'.
- Velg nå en avatar og kallenavn.
- Deretter (og ikke hopp over denne delen!) skriv inn e-postadressen din, velg et passord, og det er det – du har nå en King-konto.
Alternativ B.- Koble spillet til Facebook-kontoen din:
- Åpne spillet på den gamle enheten din.
- Klikk på den blå Facebook Connect-knappen.
- Sørg for at du har Facebook aktiv på enheten din og at du kobler til riktig profil (verdt å huske hvis du deler enheten din med en annen Facebook-bruker)
3.- Installer spillet på den nye enheten din.
4.- Åpne spillet på den nye enheten din, og velg 'Har allerede en King-konto/logg inn med e-post' ved å bruke e-postadressen og passordet du nettopp lagret (hvis du valgte Alternativ A), eller klikk på den blå Facebook Connect-knappen (for Alternativ
Nå er du klar til å gå! All din spillfremgang og Gullbarrer bør overføres til den splitter nye enheten din!
Å koble til Facebook eller Kingdom lar deg synkronisere fremgangen din med spillserverne våre. Derfor vil fremgangen din og Gullbarrer enkelt overføres mellom alle enhetene dine.
Hvis, av en eller annen grunn, fremgangen og Gullbarrene ikke overføres, velg Kontakt oss nederst på denne siden, så hjelper vi deg med å få dem tilbake.
Boostere og Liv
Boostere, Ekstra Liv, og Ekstra Trekk lagres ikke på serverne våre; de lagres lokalt på enheten der du mottok dem. Dette betyr at, i motsetning til Gullbarrer og nivåfremgangen din, vil de ikke overføres til den nye enheten din.
Den gode nyheten er at hvis du fortsatt har tilgang til den gamle enheten, vil alt fortsatt være der! Hvorfor ikke gå tilbake og bruke opp de Boosterne for å komme deg gjennom noen nivåer før du bytter til den nye enheten?
Vi anbefaler aldri å lagre for mange gratis Boostere på enheten din; ikke bare er det en sjanse for at de kan gå tapt, men de kan også påvirke spillopplevelsen.
Vi tilbyr en rekke måter å få gratis Boostere hver dag, så det er ikke nødvendig å hamstre dem. Bruk dem for å komme forbi de vanskelige nivåene!