Først av alt, velkommen til kongeriket!
Vi er veldig glade for at du har valgt spillet vårt, og du vil bli med oss for litt moro og overraskelser.
Som ny spiller ønsker vi å dele det beste tipset for å gjøre reisen din gjennom spillet til en lek. Dette enkle og enkle rådet er... lagre spillet ditt!
Et enkelt, men kritisk trinn for å nyte en avslappende, stressfri spillopplevelse. Tross alt er fremgangen din alt for deg - men for oss også! Vi vil ikke at du skal miste et øyeblikk av innsatsen du har gjort i spillet.
Når du begynner, lagres spillfremgangen du gjør bare i minnet på enheten din, som kan gå tapt hvis den ikke er sikkerhetskopiert. Dette er grunnen til at vi anbefaler at du lagrer spillet ditt ved å koble til det til en Facebook-konto eller ved å opprette en King-konto .
På denne måten vil din hardt opptjente fremgang bli lagret slik at du kan nyte å spill spillene våre på forskjellige enheter!
Jeg mistet fremgangen min, hva kan jeg gjøre?
Hvis du av en eller annen grunn er her fordi du ikke kan gjenopprette fremgangen din fordi du ikke opprettet en profil da du først startet, ikke bekymre deg!
Opprett King-kontoen din nå, eller koble til til Facebook-kontoen din. Ta deretter kontakt med oss ved å gå inn på:
'Hjelpesenter' > 'Min spillfremgang > 'Jeg finner ikke fremgangen min i spillet- Hvordan hente nivåene dine' > Kontakt oss (nederst i artikkelen)
Til slutt må vi vite nivånummeret du nådde og forutsatt at vi kan finne deg ved å bruke de nylig lagrede profildetaljene dine, kan vi gjenopprette fremgangen din pronto!
Akkurat slik vil vi sørge for at du er tilbake på sporet og på kurs for flere Kingcredible-eventyr og moro.