Adventure Path Ă€r namnet pĂ„ en ny spĂ€nnande hĂ€ndelse i ditt spel â endast för de djĂ€rvaste och mest Ă€ventyrliga spelarna!
Adventure Path delar upp kartan i tvÄ fÀngslande spÄr, sÄ att du stÄr inför ett val: vilket spÄr kommer du att följa?
Vilka skillnader hittar jag i spÄren?
BÄda spÄren kommer att innehÄlla en rad spÀnnande nivÄer, noggrant utformade för dig.
Medan huvudvÀgen förblir huvudkartan med de förvÀntade nivÄordtalen, kommer ÀventyrsvÀgen att ge dig in i en ny uppsÀttning nivÄer med unikt innehÄll och upplevelser i ett separat numreringssystem.
Det bÀsta? Oavsett vilket spÄr du vÀljer att slutföra fortsÀtter din resa sömlöst pÄ huvudkartan efter att evenemanget Àr slut.
Kommer jag att förlora de vunna nivÄerna om jag inte hinner avsluta ÀventyrsvÀgen innan den försvinner?
Nej, det gör du inte! De kommer att rÀknas pÄ din karta, sÄ om du klarade 3 nivÄer kommer du att gÄ vidare 3 nivÄer pÄ kartan.
SÄ ta ett steg i tro och följ vÀgen som kallar dig!
Kom ihĂ„g: ĂventyrsvĂ€gen Ă€r ett tidsbegrĂ€nsat evenemang, sĂ„ samla ditt vett och förbered dig för ett Ă€ventyr!
Och om du vill dela med dig av dina tankar om detta Àr det bara att gÄ till vÄr Community (endast pÄ engelska) och lÀmna en kommentar !