Sign Up!

🔥 Hot right Now! 🌶
🏆 Claim your level milestone badges:
1000 // 2000 // 3000 // 4000 // 5000 // 6000 // 7000
👯‍♀️Find your Team HERE!

(Unsupported Language) Falha no conteúdo da actualização

Options
chico1996
chico1996 Posts: 1 Newbie
edited November 2019 in Support
OLÁ Equipa king =) 

Venho por este meio, e pela 2°vez, queixar-me,  dos problemas  frequentes  que o jogo candy crush friends tem vindo a ter, desta vez pediram-me para actualizar  o jogo, e quando fui abrir o jogo estava tudo na mesma nao atualizou  o que dizia na playstore, por isso equipa king peços-vos  que resolvam este  meu problema se nao terei que desinstalar o jogo. >:) 

Aguardo uma resposta

Atenciosamente  francisco pestana :(

Answers

  • wafercookieflippers
    wafercookieflippers Posts: 4,637 Legend
    Options
    Hi @chico1996!

    We are happy to help you. However, the rules of this Community require that we write in English. Please use a translation service like Google if you need. Make a new question in English (like this one) and someone will help you. 

    Thank you for understanding.  =)<3
  • PummyRaj
    PummyRaj Posts: 34,189 Candy Moderator
    Options
    Hello @chico1996 Hearty Welcome to the Candy Friends section of our friendly King Community :) 

    I am very sorry to say that the Community supports English language ONLY for everybody to communicate and understand better.  Hence, please come back and post your question in English through this link https://community.king.com/en/candy-crush-friends-saga/post/question/support1

    ** As per Community Guidelines, this thread will closed as it is in "Unsupported Language"! 

    Hope to see you soon!  Have a great day/evening!

    ** Repita a sua pergunta em inglês através do link acima. A Comunidade King não suporta idiomas estrangeiros! Obrigado pela compreensão!
This discussion has been closed.

Hey! Would you like to give us your opinion?