Sign Up!

⛔ Connection Issues All Games - More info HERE
New Year - New device? 📱 Check out how to sync it! Android 🤖 | Apple 🍏

🔥 🏆 Twilight Games: collect Fireflies and have the chance to win extra Gold Bars!

1151618202125

Comments

• lincow
    lincow Posts: 56

Level 3

🍭🍬🍭🍬

• DieOmimi
    DieOmimi Posts: 41,688

Hi @Pounawea here is my preliminary final score.

I hope i can at least keep third place.

It's like many players who only have 45 levels available. Also in my F5 team we are 4 people who only have these 45 levels.

However, I had a successful experience, I finally got the necklace since the new levels on Wednesday and was able to submit the success for my first badge. Each medal has two sides.

• Pauldu01
    Pauldu01 Posts: 4

Level 1

Bonjour,

Dans le tournoi royal de Candy Crush Jelly, regulièrement il y a des erreurs...Quand j'ai gagné, non seulement il ne me donne pas mes points mais en plus il m'indique que j'ai perdu, et que je ne recupère qu'un point...Et cela est plus que fréquent...? Ou la recherche de partenaire ne fonctionne pas, il m'indique une erreur et surtout m'annule une vie...???

• Pauldu01

Level 1

En fait il me dit qu'il y a des problèmes d'internet alors que ma connexion est au Top...Cherchez l'erreur...!!!

• Pauldu01

Level 1

D'autre part, il sera sympa de jouer contre de vrai partenaires, et non comme frequemment contre l'ordinateur....Début de semaine j'ai joué contre 3 adversaires qui avait la même photo...??? Cherchez l'erreur...!!!

• owlwo
    owlwo Posts: 3

Level 1

Coming for the top

• Pauldu01

Level 1

Quelqu'un a-t-il les mêmes problèmes sur ce jeu...???

• owlwo
    owlwo Posts: 3

Level 1

Woohoo

• slinebosss
    slinebosss Posts: 6

Level 2

I'm new to this side of the game...but on the other side of the game me and my team fly like flies through these levels come joins and tell a friend to tell other friends. NOW LET'S FLY 😂🤣💪💰

• slinebosss
    slinebosss Posts: 6

Level 2

Post 2 who's enjoying these games?

This discussion has been closed.

Hey! Would you like to give us your opinion?