Adventure Path er navnet på en ny spændende begivenhed i dit spil — kun for de dristigste og mest eventyrlystne spillere!
Adventure Path opdeler kortet i to fængslende spor, så du står over for et valg: hvilket spor vil du følge?
Hvilke forskelle finder jeg i sporene?
Begge numre vil indeholde en række spændende baner, omhyggeligt udformet til dig.
Mens hovedstien forbliver hovedkortet med de forventede niveauordtaler, vil eventyrstien indlede dig i et nyt sæt niveauer med unikt indhold og oplevelser på et separat nummereringssystem.
Den bedste del? Uanset hvilket spor du vælger at gennemføre, fortsætter din rejse problemfrit på hovedkortet, efter at begivenheden er færdig.
Vil jeg miste de vundne niveauer, hvis jeg ikke når at afslutte eventyrstien, før den forsvinder?
Nej, det vil du ikke! De vil blive talt med pĂĄ dit kort, sĂĄ hvis du har bestĂĄet 3 niveauer, kommer du 3 niveauer videre pĂĄ kortet.
Så tag et spring af tro og følg den vej, der kalder på dig!
Husk: Eventyrstien er en tidsbegrænset begivenhed, så saml forstanden og forbered dig på et eventyr!
Og hvis du vil dele dine tanker om dette, skal du bare gå over til vores Fællesskab (kun på engelsk) og efterlad en kommentar !